Πάτρα: Ελεύθεροι οι δύο προσωρινά κρατούμενοι για τη φωτιά στο Γηροκομειό

18 Σεπτεμβρίου 2025, 15:00
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
ΦΩΤΟ ΙΝΤΙΜΕ

Ελεύθεροι πρόκειται να αφεθούν άμεσα ο 21χρονος και ο 25χρονος, οι οποίοι είχαν προφυλακιστεί για τη φωτιά που είχε εκδηλωθεί πριν από περίπου έναν μήνα στην περιοχή του Γηροκομειού της Πάτρας.

Πρώτος είχε συλληφθεί από την αστυνομία ο 25χρονος και μετά ο 21χρονος, οι οποίοι μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή είχαν οδηγηθεί στις φυλακές.

Στη συνέχεια οι συνήγοροι υπεράσπισης των δύο νεαρών προσκόμισαν νέα στοιχεία στη Δικαιοσύνη, με αποτέλεσμα ο ανακριτής να αποφασίσει θετικά για την αποφυλάκισή τους, έπειτα από σχετική εισήγηση της εισαγγελέως.

Τόσο στον 25χρονο όσο και στον 21χρονο επιβλήθηκαν οι περιοριστικοί όροι της απαγόρευσης της εξόδου από τη χώρα, της παρουσίας μία φορά τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα και της καταβολής χρηματικής εγγύησης.

 

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Καταπέλτης η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου – «Απολάμβανε τα θύματά της, έρμαια στα χέρια της, χωρίς καμία ενοχή»

«Κόλαφος» είναι η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου για

Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής: Οι επικρατέστεροι για την Προεδρία του Αρείου Πάγου – Πρώτος σε ψήφους ο Λυμπερόπουλος

Οι αντιπρόεδροι του Αρείου Πάγου Παναγιώτης Λυμπερόπουλος και Σωκράτης Πλαστήρας,

Θεσσαλονίκη: Μία καταδίκη και δύο αθωώσεις για τη φωτιά στο Φίλυρο όπου κάηκαν 22 στρέμματα δασικής έκτασης

 Ένα άτομο καταδικάστηκε και δύο αθωώθηκαν για την πυρκαγιά που

Ξάνθη: Ποινή φυλάκισης 17 μηνών στους τέσσερις κατηγορούμενους για τον προπηλακισμό του πρώην Τοποτηρητή Μουφτή Κομοτηνής, Τζιχάτ Χαλήλ

Συνολική ποινή φυλάκισης 17 μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης

Θεσσαλονίκη: Απειλητικό e-mail για βόμβα στον ΔΕΔΔΗΕ – Δικογραφία σε βάρος 42χρονου

Απειλητικό e-mail για τοποθέτηση βόμβας στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Δυτικής