Παρίσταναν τους υπαλλήλους της ΔΕΗ κι έκλεβαν χρήματα και κοσμήματα

22 Δεκεμβρίου 2025, 15:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Μία 32χρονη μαζί με τον 14χρονο γιο της κι έναν 38χρονο κατηγορούνται ότι διέπραξαν μία απάτη και μία κλοπή, προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ. 

Τα περιστατικά καταγγέλθηκαν τον τελευταίο 1,5 μήνα στην περιοχή του δήμου Χαλκηδόνας Θεσσαλονίκης. Η λεία τους περιλαμβάνει μετρητά ύψους 1.300 ευρώ και κοσμήματα αξίας 1.500 ευρώ. 

Σε βάρος των εμπλεκόμενων προσώπων σχηματίστηκε δικογραφία. 

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Χανιά: Τι δείχνει η ιατροδικαστική έρευνα για την δολοφονία της Σταυρούλας από τον 43χρονο – Το μοιραίο χτύπημα ήταν αυτό στο κεφάλι – Η ΕΛΑΣ εξήγησε πως έπιασε τον δράστη

Σε εξέλιξη είναι οι έρευνες για να πέσει άπλετο φως

Άγιος Παντελήμονας: Δυο συλλήψεις για διακίνηση ναρκωτικών – Εντοπίστηκε πάνω από 1,5 κιλό κοκαΐνης και ακατέργαστης κάνναβης

Συνελήφθησαν, απογευματινές ώρες της 12-6-2026 στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα,

Θεσσαλονίκη: Παιδική χαρά στην Άνω Πόλη βανδαλίστηκε για τέταρτη φορά σε εννιά μήνες

Στόχος βανδάλων έγινε, για τέταρτη φορά μέσα σε εννιά μήνες,

Χανιά: Πώς η τεχνολογία Bluestar και μια κάμερα στα 83 μέτρα «κλείδωσαν» τον 43χρονο δολοφόνο της Σταυρούλας Λεβεντάκη

Μία από τις πλέον σύνθετες, απαιτητικές και άγριες υποθέσεις εγκλήματος

«Θόλωσα από το χασίς, ζητώ συγγνώμη» – Σοκάρει η βήμα προς βήμα απολογία του δολοφόνου της Σταυρούλας στα Χανιά

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο νου περιλαμβάνει η απολογία