«Τα ελληνικά νησιά είναι όμορφα. Αλλά όχι αρκετά όμορφα για να είναι το τελευταίο πράγμα που θα δεις στη ζωή σου.
Κάθε καλοκαίρι, πάνω από 2 άνθρωποι την ημέρα χάνουν τη ζωή τους στον δρόμο. Αλλάζουμε συμπεριφορά. Οδηγούμε με ασφάλεια» αναφέρει μήνυμα της ελληνικής κυβέρνησης το οποίο συνοδεύεται και από βίντεο στο youtube και ανάλογη καμπάνια σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

