Καταγγελία για βία από νοσηλευτή σε 16χρονο σε παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου

14 Μαΐου 2026, 14:22
Ανάγνωση σε 1 λεπτό
INTIME

Νοσηλευτής καταγγέλθηκε ότι άσκησε βία σε βάρος 16χρονου κατά τη διαδικασία σωματικού ελέγχου ενόψει της εισαγωγής του σε νοσηλευτικό ίδρυμα. Σύμφωνα με την καταγγελία που έκανε η μητέρα του ανήλικου, το περιστατικό συνέβη, χθες το απόγευμα, στην παιδοψυχιατρική κλινική νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης.

Η καταγγέλλουσα έκανε μήνυση, αναφέροντας ότι εντόπισε σημάδια στο χέρι και στον λαιμό του παιδιού της, όπως αναφέρουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ.

Ο 47χρονος νοσηλευτής συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία και παραπέμφθηκε να δικαστεί για απλή σωματική βλάβη στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.

 

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κρήτη: Με γκλίτσα ξυλοκόπησαν μέχρι θανάτου τον κτηνοτρόφο Αλέξανδρο Δασκαλάκη – Είχε εμπλοκή στην υπόθεση Γιακουμάκη ο 32χρονος κατηγορούμενος

Σοκαριστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη δολοφονική

Διπλή δολοφονία στο Αίγιο: Νέα στοιχεία ήρθαν στην επιφάνεια – Πως δολοφονήθηκαν μητέρα και γιος – Η “κόντρα” της γυναίκας με τον Ιταλό

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τη διπλή δολοφονία στον

Σε ύφεση η φωτιά σε αγροτοδασική έκταση στον Ασπρόκαμπο Φθιώτιδας

Σε ύφεση είναι η φωτιά που ξέσπασε σήμερα σε αγρoτοδασική

Καλαμάτα: Τα Παιδικά Χωριά SOS αναλαμβάνουν την μίσθωση του σπιτιού που μένουν τα παιδιά της 39χρονης

Στο πλευρό των δύο ανήλικων παιδιών που έχασαν πρόσφατα τη

Μεθυσμένος οδηγός φορτηγού πήρε παραμάζωμα 6 παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο Αιγάλεω

Αναστάτωση προκλήθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης (10/06) στο Αιγάλεω, όταν