Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, η οποία είχε κλείσει νωρίτερα λόγω της μεγάλης πυρκαγιάς που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Ακραίφνιο Βοιωτίας. Για την προστασία των οδηγών, οι αρχές είχαν διακόψει την κυκλοφορία από το ύψος του Κάστρου έως τη Θήβα, εφαρμόζοντας εκτροπές των οχημάτων και στα δύο ρεύματα πορείας.
Στο σημείο επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής, οι οποίες αποτελούνται από 118 πυροσβέστες, έξι ομάδες πεζοπόρων τμημάτων και 27 οχήματα. Από αέρος παρέχουν υποστήριξη 11 αεροσκάφη και τρία ελικόπτερα, με το ένα εξ αυτών να έχει αναλάβει τον εναέριο συντονισμό της επιχείρησης. Παράλληλα, όλες οι πυροσβεστικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας έχουν τεθεί σε κατάσταση γενικής επιφυλακής.
⚠️ Activation 1⃣1⃣2⃣
🆘 Wildfire in the area #Akraifnio of the regional unit of #Viotia
‼️ Stay alert and follow the instructions of the Authorities
ℹ️ https://t.co/S63M24Fq0V@pyrosvestiki@hellenicpolice
— 112 Greece (@112Greece) June 22, 2026
Η κατάσταση παραμένει δύσκολη, καθώς στην περιοχή πνέουν ισχυροί άνεμοι που αλλάζουν συνεχώς φορά, προκαλώντας διαρκείς αναζωπυρώσεις. Η πυρκαγιά έχει αναπτύξει δύο μέτωπα, το ένα εκ των οποίων βρίσκεται κοντά στην Εθνική οδό και θεωρείται πιο εύκολα αντιμετωπίσιμο λόγω έλλειψης καύσιμης ύλης, ενώ το δεύτερο εντοπίζεται πλησίον του οικισμού. Σημειώνεται ότι λίγο μετά τις 15:30 ενεργοποιήθηκε το 112, στέλνοντας προειδοποιητικό μήνυμα στους κατοίκους της περιοχής ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα


