Η Suzuki επανασχεδίασε το σήμα της – Αυτό γίνεται για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια

25 Σεπτεμβρίου 2025, 23:00
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Η Suzuki επανασχεδίασε το έμβλημά της για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια. Αυτό αντικατοπτρίζει το εταιρικό σύνθημα «By Your Side» και εκφράζει τη σταθερή δέσμευση της Suzuki που είναι «στο επίκεντρο ο πελάτης», καθώς και τις νέες προοπτικές για το μέλλον.


Για να αποδοθεί αυτή η διαρκής δέσμευση, διατηρήθηκε το περίγραμμα της εταιρικής ταυτότητας της Suzuki, το εμβληματικό «S», ενώ υιοθετήθηκε ένας επίπεδος σχεδιασμός, κατάλληλος για την ψηφιακή εποχή, ώστε να συμβολίσει τις νέες δυνατότητες.


Επιπλέον, η παραδοσιακή επιχρωμίωση αντικαταστάθηκε με βαφή ασημί υψηλής φωτεινότητας, με σκοπό τόσο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την έκφραση της μετάβασης σε μια νέα εποχή.

Το νέο έμβλημα θα παρουσιαστεί αρχικά σε πρωτότυπα μοντέλα κατά τη διάρκεια του «Japan Mobility Show 2025».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Subaru: Το Uncharted είναι «χτισμένο» πάνω στις παραδοσιακές αξίες της εταιρείας

Χτισμένο πάνω στις παραδοσιακές αξίες της Subaru όπως η λειτουργικότητα,

Σημαντική μείωση των υπολειμματικών αξιών για τα κινεζικά ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά μοντέλα

Οι υπολειμματικές αξίες για τα κινεζικά ηλεκτρικά και τα plug-in

Νέο Skoda Peaq: Δοκιμάστηκε σε ακραίες συνθήκες πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα του

  Λίγες ημέρες πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα στις 23

NS PREMIUM CARE: Νέες εγκαταστάσεις 2,000 τ.μ. και 12 χρόνια γραπτή εγγύηση για την κορυφαία προστασία PPF

Σε μια εντυπωσιακή κίνηση που επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση

Νέο διετές συμβόλαιο του Μαρκ Μάρκεθ με την Ducati

  Η Ducati ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με