Κύμα οργής και αποτροπιασμού σε ολόκληρη τη χώρα συνεχίζει να προκαλεί ο βασανιστικός θάνατος ενός αδέσποτου σκύλου στη Γαστούνη Ηλείας, τον οποίο πάτησε αυτοκίνητο.
Οι αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Πηνειού κατάφεραν να ταυτοποιήσουν την οδηγό του οχήματος, πρόκειται για μια 60χρονη κάτοικο της περιοχής, σε βάρος της οποίας σχηματίστηκε βαρύτατη δικογραφία σε βαθμό κακουργήματος για θανάτωση ζώου.
Η 60χρονη γυναίκα προσήλθε στο τμήμα όπου έδωσε μια πρώτη προφορική κατάθεση, ενώ έλαβε νόμιμη προθεσμία 48 ωρών προκειμένου να προετοιμάσει και να καταθέσει έγγραφες εξηγήσεις ανωμοτί (ως ύποπτη τελέσεως αξιόποινης πράξης) για τον θανάσιμο τραυματισμό του ζώου.
Η κάμερα ασφαλείας «κλείδωσε» την ταυτοποίηση
Η αντίστροφη μέτρηση για τον εντοπισμό της οδηγού ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο.
Οι αρχές, παρά την αρχική δυσκολία λόγω χαμηλής ευκρίνειας στις πινακίδες κυκλοφορίας, αξιοποίησαν στο έπακρο βιντεοληπτικό υλικό από κάμερες ασφαλείας της περιοχής, καθώς και κρίσιμες μαρτυρίες πολιτών που βρέθηκαν κοντά στο σημείο της τραγωδίας.
Το οπτικό υλικό που εξετάστηκε σοκάρει. Στο βίντεο αποτυπώνεται ένα γκρίζο αυτοκίνητο να προσεγγίζει το σημείο όπου βρισκόταν ακινητοποιημένη στη μέση του δρόμου η «Σίσσυ» – μια ηλικιωμένη, τυφλή και ιδιαίτερα αγαπητή σκυλίτσα, την οποία φρόντιζαν οι κάτοικοι της γειτονιάς στην περιοχή του Σταθμού για πάνω από 20 χρόνια.
Το όχημα φαίνεται να μειώνει ταχύτητα και να σταματά για λίγα δευτερόλεπτα ακριβώς μπροστά από το ζώο. Ωστόσο, αντί η οδηγός να περιμένει ή να κατέβει για να το απομακρύνει, ξεκινά πάλι το αυτοκίνητο, επιταχύνει και περνά κυριολεκτικά από πάνω του, τραυματίζοντάς το θανάσιμα προτού εξαφανιστεί.
Ο ισχυρισμός «δεν το είδα» και ο φόβος
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην προφορική της εξήγηση προς τους αστυνομικούς, η 60χρονη πρόβαλε τον ισχυρισμό ότι σταμάτησε προσωρινά επειδή είδε τον σκύλο, αλλά στη συνέχεια υπέθεσε λανθασμένα ότι το ζώο είχε απομακρυνθεί από τις ρόδες της και ξεκίνησε, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε πρόθεση να το πατήσει.
Επιπλέον, δικαιολόγησε το γεγονός ότι εγκατέλειψε το σημείο χωρίς να προσφέρει την παραμικρή βοήθεια, αποδίδοντάς το σε κατάσταση σοκ και φόβου.
Η δικογραφία από το Α.Τ. Πηνειού παραμένει ανοιχτή μέχρι να ενσωματωθούν όλες οι γραπτές καταθέσεις και τα στοιχεία από το Τμήμα Προστασίας Ζώων της ΕΛ.ΑΣ.
Μόλις ολοκληρωθεί, θα διαβιβαστεί άμεσα στην Εισαγγελία Αμαλιάδας για την άσκηση των προβλεπόμενων ποινικών διώξεων, με τη φιλοζωική κοινότητα να παρακολουθεί στενά την υπόθεση και να ζητά την υποδειγματική τιμωρία της.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα


