Έσπασε αγωγός ύδρευσης στη Μάνδρα- Έκτακτη διακοπή υδροδότησης

5 Δεκεμβρίου 2025, 12:55
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά
LIVE C

Τα προβλήματα συνεχίζονται στη Μάνδρα, καθώς έσπασε αγωγός ύδρευσης και άνοιξε τρύπα σε κεντρικό δρόμο της πόλης. Συνεργείο έχει μεταβεί προκειμένου να αποκαταστήσει τη ζημιά, ωστόσο υπάρχει διακοπή στην υδροδότηση.

Σε ανακοίνωσή του ο δήμος αναφέρει: «Ο Δήμος Μάνδρας-Ειδυλλίας ενημερώνει τους δημότες και τους επαγγελματίες ότι, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων που επικρατούν τα τελευταία 24ωρα, προέκυψε έκτακτη βλάβη σε αγωγό ύδρευσης. Για τον λόγο αυτό θα πραγματοποιηθεί έκτακτη διακοπή της υδροδότησης στην περιοχή της Μάνδρας σήμερα Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου, από τις 11:30 μέχρι νεοτέρας».

Από τον δήμο επισημαίνουν πως η διακοπή θα έχει επίπτωση κυρίως στην κεντρική αγορά Μάνδρας και η ανακοίνωση προσθέτει: «Τα τεχνικά συνεργεία έχουν ήδη φτάσει στο σημείο για την αποκατάσταση της βλάβης και εργάζονται με στόχο την ταχεία επαναφορά της παροχής νερού.

Ζητείται από τους πολίτες να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για την κάλυψη των βασικών τους αναγκών κατά τη διάρκεια της διακοπής. Ο δήμος ζητά την κατανόηση των κατοίκων για την προσωρινή ταλαιπωρία και διαβεβαιώνει ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης».

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

H ανακοίνωση της ANEK Lines για το πλοίο «Κίσσαμος»: Η βλάβη αποκαταστάθηκε – Παραμένει στη Μήλο

Με ανακοίνωσή της η ANEK Lines ενημέρωσε σχετικά για το

Επιχείρηση της Πολεμικής Αεροπορίας για τη διάσωση ναυτικού από φορτηγό πλοίο ανοιχτά της Ρόδου

Σε μια άκρως συντονισμένη και απαιτητική επιχείρηση αεροδιακομιδής προχώρησε η

Οι ελληνικοί μικροδορυφόροι σε τροχιά: Παγκόσμια πρωτιά στην πρόληψη δασικών πυρκαγιών με τεχνητή νοημοσύνη

Μια τεχνολογική τομή με διεθνή αντίκτυπο συντελείται στον τομέα της

Βορίζια: Απαλλαγή των πέντε μελών της οικογένειας Καργάκη για την ισοπέδωση σπιτιού με βόμβα

Μια μαραθώνια δικαστική διαδικασία ολοκληρώθηκε στο δικαστικό μέγαρο Ηρακλείου, φέρνοντας

Βαρύ πρόστιμο 50.000 ευρώ στην οδηγό που πάτησε αδέσποτο σκύλο στη Γαστούνη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση που προκάλεσε