Ελεύθερος με όρο ο 26χρονος που καταγγέλθηκε από 20χρονη για βιασμό

17 Σεπτεμβρίου 2025, 12:20
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Ελεύθερος με περιοριστικό όρο αφέθηκε, μετά την απολογία του στην ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, ο 26χρονος που καταγγέλθηκε από 20χρονη για βιασμό. O ίδιος φαίνεται ότι διατηρούσε περιστασιακά σχέση με την 20χρονη.

Η δίωξη που του απαγγέλθηκε στηριζόταν στα όσα κατέθεσε στην αστυνομία η νεαρή γυναίκα η οποία ανέφερε ότι ο 26χρονος κατά την τέλεση γενετήσιων πράξεων μαζί της σε ξενοδοχείο, έγινε βίαιος- παρά τη θέλησή της, προκαλώντας της μώλωπες, όπως επίσης και ότι προηγουμένως είχε κάνει χρήση κοκαΐνης.  

Απολογούμενος ο 26χρονος, αλβανικής καταγωγής, αρνήθηκε τις πράξεις, υποστηρίζοντας ότι η 20χρονη τον κατήγγειλε ψευδώς για εκδικητικούς λόγους που άπτονται ιδιοτελών συμφερόντων.  

Ανακρίτρια και εισαγγελέας αποφάσισαν να τον αφήσουν ελεύθερο υπό τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης προσέγγισης και επικοινωνίας με την 20χρονη. 

 

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Καταπέλτης η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου – «Απολάμβανε τα θύματά της, έρμαια στα χέρια της, χωρίς καμία ενοχή»

«Κόλαφος» είναι η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου για

Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής: Οι επικρατέστεροι για την Προεδρία του Αρείου Πάγου – Πρώτος σε ψήφους ο Λυμπερόπουλος

Οι αντιπρόεδροι του Αρείου Πάγου Παναγιώτης Λυμπερόπουλος και Σωκράτης Πλαστήρας,

Θεσσαλονίκη: Μία καταδίκη και δύο αθωώσεις για τη φωτιά στο Φίλυρο όπου κάηκαν 22 στρέμματα δασικής έκτασης

 Ένα άτομο καταδικάστηκε και δύο αθωώθηκαν για την πυρκαγιά που

Ξάνθη: Ποινή φυλάκισης 17 μηνών στους τέσσερις κατηγορούμενους για τον προπηλακισμό του πρώην Τοποτηρητή Μουφτή Κομοτηνής, Τζιχάτ Χαλήλ

Συνολική ποινή φυλάκισης 17 μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης

Θεσσαλονίκη: Απειλητικό e-mail για βόμβα στον ΔΕΔΔΗΕ – Δικογραφία σε βάρος 42χρονου

Απειλητικό e-mail για τοποθέτηση βόμβας στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Δυτικής