Διακοπή στη δίκη των δύο αστυνομικών για την κακοποίηση των παιδιών τους

7 Ιανουαρίου 2026, 14:10
Χρόνος ανάγνωσης 5 λεπτά
ΦΩΤΟ ΙΝΤΙΜΕ

Για τις 3 Φεβρουαρίου 2026 διεκόπη η δίκη για τη νοσηρή υπόθεση του ζεύγους των πρώην αστυνομικών, που κατηγορούνται για βάναυση βία και σεξουαλική κακοποίηση σε βάρος των ανηλίκων παιδιών τους.

Στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου βρισκόταν σήμερα ο 46χρονος πρώην αστυνομικός που υπηρετούσε στη Βουλή, ενώ η 35χρονη σύζυγός του, επίσης πρώην αστυνομικός, ήταν απούσα.

Ειδικότερα, ο 46χρονος, που μετά την απολογία του τον Δεκέμβριο του 2024 οδηγήθηκε στη φυλακή, αντιμετωπίζει συνολικά 12 κατηγορίες που αφορούν μεταξύ άλλων βιασμό ,πορνογραφία ανηλίκων με χρησιμοποίηση ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας του κατ’ εξακολούθηση και ενδοοικογενειακή μεθοδευμένη σωματική βλάβη ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή.

Στη δικογραφία για την υπόθεση περιλαμβάνονται οι καταθέσεις των ανήλικων θυμάτων, οι οποίες περιγράφουν περιστατικά σκληρής βίας που έχουν υποστεί από τους γονείς τους αλλά και σκηνές κακοποίησης της μητέρας τους από τον πατέρα. 

Τι ισχυρίζονται οι δύο αστυνομικοί

Ο 46χρονος από την αρχή αρνείται τις κατηγορίες ισχυριζόμενος ότι όσα υποστήριξαν τα παιδιά σε βάρος του ήταν προϊόν χειραγώγησης από την μητέρα για την οποία αναφέρει ότι αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα.

Η 35χρονη σύζυγος, που είχε αφεθεί ελεύθερη με όρους μετά την απολογία της κατηγορείται ότι διέπραξε από κοινού με τον σύζυγό της, όπως βιασμό ανηλίκου, κατάχρηση ανηλίκου από οικείο πρόσωπο και γενετήσιες πράξεις μεταξύ συγγενών από ανιόντα, κατ’ εξακολούθηση και κατά συρροή.

Η ίδια φέρεται να έχει περιγράψει την συμμετοχή της σε σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών της, ισχυριζόμενη ωστόσο ότι συμμετείχε υπό καθεστώς φόβου εξαιτίας απειλών και σκληρής κακοποίησης της από τον συγκατηγορούμενο της.

Η αποκάλυψη της υπόθεσης, που προκάλεσε την εύλογη οργή της ελληνικής κοινωνίας, έγινε πριν από έναν χρόνο μετά τις καταγγελίες της 35χρονης μητέρας σε βάρος του πατέρα για ακραία ενδοοικογενειακή βία.

Η σημερινή διαδικασία ενώπιον του ΜΟΔ ξεκίνησε με καθυστέρηση, καθώς ζήτησε την εξαίρεσή της η πρόεδρος που είχε κληρωθεί και έτσι στην έδρα ανέβηκε άλλη δικαστής. Το δικαστήριο διόρισε πραγματογνώμονα ψυχολόγο για την εξέταση της κατηγορουμένης, καθώς είναι και μάρτυρας στη δίκη. Η υπεράσπιση της πρώην αστυνομικού τόνισε ότι η κατηγορούμενη είχε εξεταστεί με εντολή του Ανακριτή και είχε κριθεί αξιόπιστη.

Η δίκη διακόπηκε στο πρόσωπο του συνηγόρου υπεράσπισης της κατηγορουμένης, ο οποίος δήλωσε πρόβλημα ασθένειας.

 

Συντακτική ομάδα Oknews

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Καταπέλτης η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου – «Απολάμβανε τα θύματά της, έρμαια στα χέρια της, χωρίς καμία ενοχή»

«Κόλαφος» είναι η εισαγγελική πρόταση για την Ειρήνη Μουρτζούκου για

Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής: Οι επικρατέστεροι για την Προεδρία του Αρείου Πάγου – Πρώτος σε ψήφους ο Λυμπερόπουλος

Οι αντιπρόεδροι του Αρείου Πάγου Παναγιώτης Λυμπερόπουλος και Σωκράτης Πλαστήρας,

Θεσσαλονίκη: Μία καταδίκη και δύο αθωώσεις για τη φωτιά στο Φίλυρο όπου κάηκαν 22 στρέμματα δασικής έκτασης

 Ένα άτομο καταδικάστηκε και δύο αθωώθηκαν για την πυρκαγιά που

Ξάνθη: Ποινή φυλάκισης 17 μηνών στους τέσσερις κατηγορούμενους για τον προπηλακισμό του πρώην Τοποτηρητή Μουφτή Κομοτηνής, Τζιχάτ Χαλήλ

Συνολική ποινή φυλάκισης 17 μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης

Θεσσαλονίκη: Απειλητικό e-mail για βόμβα στον ΔΕΔΔΗΕ – Δικογραφία σε βάρος 42χρονου

Απειλητικό e-mail για τοποθέτηση βόμβας στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Δυτικής