Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός»

24 Σεπτεμβρίου 2025, 10:28
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Προβλήματα υπήρξαν το πρωί της Τετάρτης στον σταθμό Μετρό «Ευαγγελισμός».

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ. ο σταθμός του Μετρό έκλεισε λόγω τεχνικής βλάβης σε κυλιόμενη κλίμακα, που προκάλεσε έκλυση καπνού, ωστόσο τώρα άνοιξε ξανά.

Οι συρμοί διέρχονταν για περίπου μια ώρα από τον σταθμό «Ευαγγελισμός» χωρίς στάση.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Φωτιά στη Σύρο: Τέθηκε υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά σε χορτολιβαδική έκταση

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτά που ξέσπασε σήμερα σε

Χανιά: Σοκάρουν οι λεπτομέρειες της δολοφονίας της 45χρονης – Ο 43χρονος την χτύπησε με μπουκάλι και την μαχαίρωσε – Την έθαψε δεμένη και φιμωμένη – Ο καυγάς

Συνεχίζουν να έρχονται στο φως νέες λεπτομέρειες από την δολοφονία

Συντονισμένη επιχείρηση της ΕΛΑΣ στην Αττική: Έφοδοι σε «καβάτζες» συμμορίας που διακινούσε ναρκωτικά – Έξι συλλήψεις – Βίντεο

Στην εξάρθρωση συμμορία που διακινούσε ναρκωτικά σε περιοχές της Αττικής

Όλγα Κεφαλογιάννη: Επαφές με τουριστικούς φορείς και εγκαίνια έκθεσης στην Σύρο

«Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός, τροφοδοτεί γόνιμα τη διεθνή απήχηση της

Λήγει αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων – Τα πρόστιμα και οι κυρώσεις

Αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 εκπνέει η προθεσμία για τον