Αλεξανδρούπολη: Συνεχίζει να καίει η φωτιά στην εταιρεία ανακύκλωσης – Ανησυχία για τα επίπεδα ρύπανσης

14 Ιουλίου 2025, 7:40
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Σε πλήρη εξέλιξη παραμένει η πυρκαγιά που ξέσπασε το απόγευμα της Κυριακής, στις 19:00, σε εταιρεία ανακύκλωσης στην περιοχή της Αμφιτρίτης στην Αλεξανδρούπολη. Από την πρώτη στιγμή σχηματίστηκε πυκνό, μαύρο, τοξικό νέφος, το οποίο εξαπλώθηκε στον ουρανό, προκαλώντας ανησυχία στους κατοίκους.

Αμέσως μετά την εκδήλωση της φωτιάς, εστάλη προειδοποιητικό μήνυμα από το 112 με οδηγίες για κλειστά παράθυρα και πόρτες και αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων.

Στην περιοχή παραμένουν 35 πυροσβέστες με 13 οχήματα και ένα πεζοπόρο τμήμα, ενώ χθες συνέδραμαν και πυροσβεστικά ελικόπτερα.

Το θετικό είναι ότι δεν πνέουν ισχυροί άνεμοι, γεγονός που συμβάλλει στον περιορισμό της πυρκαγιάς, με την Πυροσβεστική να εκτιμά ότι σήμερα δεν θα χρειαστούν νέες ρίψεις από αέρος.

Λεωφορείο του δήμου παραμένει στην περιοχή από χθες, σε ετοιμότητα για πιθανή απομάκρυνση κατοίκων, κυρίως όσων αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας λόγω του νέφους.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ, ανέφερε ότι, βάσει των μέχρι στιγμής μετρήσεων, τα επίπεδα ρύπανσης της ατμόσφαιρας είναι εντός των επιτρεπτών ορίων, ωστόσο πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις επιπτώσεις θα υπάρχει μέσα στη μέρα.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

H ανακοίνωση της ANEK Lines για το πλοίο «Κίσσαμος»: Η βλάβη αποκαταστάθηκε – Παραμένει στη Μήλο

Με ανακοίνωσή της η ANEK Lines ενημέρωσε σχετικά για το

Επιχείρηση της Πολεμικής Αεροπορίας για τη διάσωση ναυτικού από φορτηγό πλοίο ανοιχτά της Ρόδου

Σε μια άκρως συντονισμένη και απαιτητική επιχείρηση αεροδιακομιδής προχώρησε η

Οι ελληνικοί μικροδορυφόροι σε τροχιά: Παγκόσμια πρωτιά στην πρόληψη δασικών πυρκαγιών με τεχνητή νοημοσύνη

Μια τεχνολογική τομή με διεθνή αντίκτυπο συντελείται στον τομέα της

Βορίζια: Απαλλαγή των πέντε μελών της οικογένειας Καργάκη για την ισοπέδωση σπιτιού με βόμβα

Μια μαραθώνια δικαστική διαδικασία ολοκληρώθηκε στο δικαστικό μέγαρο Ηρακλείου, φέρνοντας

Βαρύ πρόστιμο 50.000 ευρώ στην οδηγό που πάτησε αδέσποτο σκύλο στη Γαστούνη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση που προκάλεσε