Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια ενός ζευγαριού Βέλγων τουριστών, που παραθέριζαν στη Μακρινίτσα και επιχείρησαν να προσεγγίσουν την Πορταριά μέσω μονοπατιού.
Το ζευγάρι, ηλικίας περίπου 60 ετών, χάθηκε και μέσω 112 που κάλεσαν, ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική. Οι διασώστες εντόπισαν τους δύο τουρίστες λίγο πριν τις 8 το βράδυ στην περιοχή Μέγα Ρέμα. Ήταν καλά στην υγεία τους, ωστόσο έφεραν εκδορές και μώλωπες.

