Αγρίνιο: 9χρονος στο νοσοκομείο μετά από challenge με ψυχοφάρμακα

17 Δεκεμβρίου 2025, 13:25
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου νοσηλεύεται, εκτός κινδύνου, ένα παιδί 9 ετών έπειτα από επικίνδυνο «challenge» που φέρεται να έκανε με συνομήλικό του σε σχολείο της περιοχής.

Το περιστατικό σημειώθηκε τη Δευτέρα (16.12.2025), όταν τα δύο παιδιά, κατά τη διάρκεια παιχνιδιού, αποφάσισαν να δοκιμάσουν ένα challenge που περιλάμβανε την κατάποση φαρμάκων. Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr, το ένα παιδί έδωσε ψυχοφάρμακο στον φίλο του, με αποτέλεσμα ο 9χρονος να αισθανθεί αδιαθεσία και να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Η κατάσταση της υγείας του παιδιού κρίνεται σταθερή και δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του, ενώ παραμένει για νοσηλεία προληπτικά.

Για την υπόθεση συνελήφθη η μητέρα του ανήλικου που χορήγησε το φάρμακο, σε βάρος της οποίας σχηματίστηκε δικογραφία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

 

 

Συντακτική ομάδα Oknews

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πυροσβεστική: Συλλήψεις 5 άτομων για πυρκαγιές από αμέλεια και παραβάσεις της αντιπυρικής νομοθεσίας

Στη σύλληψη πέντε ατόμων προχώρησαν τα Ανακριτικά Κλιμάκια Αντιμετώπισης Εγκλημάτων

Διάσωση 35 αλλοδαπών νοτιοανατολικά της Γαύδου

Μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης 35 αλλοδαπών, οι οποίοι επέβαιναν

Χαλκίδα: Τέσσερις τραυματίες σε τροχαίο στη Δροσιά

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στη Χαλκίδα, όταν

Ένοχος ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου στις Σέρρες – Επιβλήθηκε η μέγιστη ποινή

Ένοχος κρίθηκε από το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων ο 16χρονος κατηγορούμενος

Πυρκαγιά σε εξέλιξη σε δύσβατη δασική έκταση στα Κρυονέρια Ναυπακτίας

Νέο πύρινο μέτωπο εκδηλώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην Αιτωλοακαρνανία,