Υπεγράφη η σύμβαση για τα 22 Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία – Κυρ. Μητσοτάκης: «Δωρεά μακράς πνοής – Κεντρική επιλογή μας οι ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση»
Παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη υπογράφηκε στο Μέγαρο Μαξίμου η σύμβαση μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ιδρύματος Ωνάση για την ίδρυση του δικτύου των Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων (ΔΗΜΩΣ). Το δίκτυο θα αποτελείται από 22 υφιστάμενα σχολεία, 11 Γυμνάσια και 11 Γενικά
