Θεσσαλονίκη: Έφτασε στο συνεδριακό κέντρο “Ι. Βελλίδης” ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Έφτασε στο συνεδριακό κέντρο “Ι. Βελλίδης” ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και σε λίγα λεπτά θα αρχίσει η ομιλία του στην τελετή εγκαινίων της 89ης ΔΕΘ. Έξω από το συνεδριακό κέντρο τον υποδέχθηκαν με χειροκροτήματα στελέχη, μέλη και φίλοι της Νέας Δημοκρατίας, ανάμεσά
