Άδωνις Γεωργιάδης: «Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό για την επίσκεψη στο Άγιος Σάββας – Το ΕΣΥ γίνεται ολοένα και καλύτερο»
Ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, έκανε αναφορά σε ανάρτησή του στην σημερινή επίσκεψη που έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μαζί του στο Νοσοκομείο Άγιος Σάββας. Ο Άδωνις Γεωργιάδης τόνισε ότι: «Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό για την επίσκεψη στο Άγιος Σάββας για να δει
