Μητσοτάκης και Βούτσιτς επιβεβαίωσαν τις άριστες σχέσεις Ελλάδας και Σερβίας
O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο Βελιγράδι, όπου παρακάθησε, μαζί με τον Πρωθυπουργό της Πολωνίας Ντόναλντ Τουσκ, σε δείπνο που παρέθεσε προς τιμήν τους ο Πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούσιτς. Κατά τη διάρκεια του δείπνου ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Σερβίας
