Εγκαινιάστηκε ο νέος αγωγός φυσικού αερίου του ΔΕΣΦΑ στον Περδίκκα Πτολεμαΐδας
Εγκαινιάστηκε, σήμερα, στον Περδίκκα Εορδαίας ο νέος αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου υψηλής πίεσης στη Δυτική Μακεδονία, έργο του Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ). Τα εγκαίνια τέλεσαν η Γενική Γραμματέας Ενέργειας Δέσποινα Παλιαρούτα και η Διευθύνουσα Σύμβουλος (CEO) του ΔΕΣΦΑ Μαρία Σφερρούτσα,
