Ένα e-mail που στάλθηκε στην ΕΛΑΣ ήταν εκείνο που «έκαψε» την 37χρονη υπαστυνόμο που μετείχε στο κύκλωμα που πουλούσε προστασία σε οίκους ανοχής και λέσχες – «Υπάρχει μια βρώμικη αξιωματικίνα»
Από ένα e-mail που στάλθηκε στους αδιάφθορους της ΕΛΑΣ… κάηκε η 37χρονη αστυνομικός που μετείχε στο κύκλωμα που πουλούσε προστασία σε οίκους ανοχής και λέσχες . «Στην Οικονομική Αστυνομία υπάρχει μια βρώμικη αξιωματικίνα», ανέφερε το ηλεκτρονικό μήνυμα που έφτασε στην υπηρεσία των
