Ξεκινάει νέος κύκλος μετρήσεων για τη δυσοσμία στον Εύοσμο
Νέο κύκλο μετρήσεων για τη δυσοσμία στον Εύοσμο ξεκινάει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Κώστας Γιουτίκας κατά τη σημερινή συνεδρίαση λογοδοσίας της περιφερειακής αρχής τόνισε ότι παρά τις κινήσεις στις οποίες προχώρησε
