Ξέσπασε ο Αταμάν για την διαιτησία μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ: «Το σκορ είναι 29-5, είμαι ο χειρότερος και οι διαιτητές οι καλύτεροι»

3 Ιουνίου 2026, 23:30
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά
INTIME

 
Ο Εργκίν Αταμάν ξέσπασε στη συνέντευξη Τύπου μετά τον πρώτο τελικό της Greek Basketball League στο ΣΕΦ, όπου ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε με 82-76 από τον Ολυμπιακό. 

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Εργκίν Αταμάν, στάθηκε στις βολές που ήταν 29-5 υπέρ του Ολυμπιακού και άφησε αιχμές για την διατησία (Τσαρούχα, Τσιμπούρης, Κατραούρας ήταν το διαιτητικό τρίο).

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε για την διαιτησία στην ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ:

«Ξέρετε ότι στην Τουρκία υπάρχουν πολλές σειρές που βλέπουν. Ξέρω ότι και εσείς οι Έλληνες βλέπετε σειρές. Οι τελικοί μας είναι σαν αυτό. Οι άνθρωποι του αθλητισμού βλέπουν σαν να είναι σειρά. Το αποτέλεσμα είναι 82-76; Όχι, είναι 29-5. 29 βολές ο Ολυμπιακός, με κρίσιμες στα τελευταία δύο λεπτά και μόνο 5 βολές εμείς. Τα ελληνικά Μέσα, τα σερβικά, συνεχίστε να γράφετε τα ίδια. Ο Αταμάν είναι ο χειρότερος προπονητής στην Ευρώπη και έχετε τους καλύτερους διαιτητές. Συγχαρητήρια».

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε σε 1-1 τους τελικούς με εξαιρετικό τον Χέιζ Ντέιβις

Ο Παναθηναϊκός επικράτησε του Ολυμπιακού με 68-58 στο Τ Center

Μουντιάλ 2026: Οι παίκτες του Ιράν έλαβαν τις αμερικανικές βίζες

Η εθνική ομάδα του Ιράν ξεπερνά οριστικά το ζήτημα εισόδου

Athens Kallithea: Νέος προπονητής ο Βαγγέλης Μόρας

Ο Βαγγέλης Μόρας είναι ο νέος προπονητής της Καλλιθέας. Όπως

Παγκόσμιο Κύπελλο: Η FIFA απαγορεύει τις βουβουζέλες και τις συσκευές δυνατού θορύβου στα γήπεδα

Οι φίλαθλοι που σκοπεύουν να μεταφέρουν την… ατμόσφαιρα των κερκίδων

Στη Μύκονο ο Μάικλ Τζόρνταν – Καλοκαιρινές στιγμές με τη σύζυγό του

Ο Μάικλ Τζόρνταν βρίσκεται από χθες στη Μύκονο, συνεχίζοντας την