Θετικός στον κορωνοϊό ο έλληνας ποδοσφαιριστής!

7 Ιανουαρίου 2022, 16:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετικός στον κορωνοϊός βρέθηκε ο Οδυσσέας Βλαχοδήμος και έτσι είναι αναγκασμένος να ακολουθήσει τα υγειονομικά πρωτόκολλα της Πορτογαλίας και να τεθεί σε καραντίνα.

Ο διεθνής τερματοφύλακας θα χάσει έτσι τα επόμενα παιχνίδια της Μπενφίκα, όχι όμως και τα νοκ άουτ του Champions League, όπου η ομάδα του θα αντιμετωπίσει τον Άγιαξ, τα οποία και είναι προγραμματισμένα για τις 23 Φεβρουαρίου.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μουντιαλικός χαμός στα αποδυτήρια: Ο Βασιλιάς και η Βασίλισσα της Ολλανδίας χόρεψαν με τους παίκτες του Κουρασάο για τον ιστορικό τους βαθμό

Μια από τις πιο όμορφες, αυθόρμητες και απόλυτα «ποδοσφαιρικές» στιγμές

Viral στο Μεξικό η πρώην δήμαρχος Σάντρα Κουέβας: Οι έξαλλες «Μουντιαλικές» εμφανίσεις και η απάντηση για το ντεκολτέ της

Η πρώην δήμαρχος στο Μεξικό, Σάντρα Κουέβας, αποτελεί το απόλυτο

Πυροδότησε την μεγάλη βόμβα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος – Ανακοίνωσε την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έριξε την μεγάλη βόμβα, καθώς ο διοικητικός

Τζέικομπ Νίστρουπ στην επίσημη παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό: «Να “χτίσουμε” όροφο όροφο – Ξέρω να φτιάχνω νικήτριες ομάδες»

Σίγουρος πως θα μπορέσει να πετύχει στο έργο του στον

Τουρκία: Λαϊκά δικαστήρια από τα ΜΜΕ μετά το κάζο και τον αποκλεισμό από το Μουντιάλ

Το πρόωρο και άδοξο τέλος του «ταξιδιού» της εθνικής Τουρκίας