Ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση των αθλητών από τους ξενώνες του Αγίου Κοσμά στις νέες κατοικίες τους – Αυγενάκης: «Απόλυτη συνέπεια, νοικοκυρεμένα και αποτελεσματικά»

8 Φεβρουαρίου 2023, 18:08
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά

«Με απόλυτη συνέπεια, νοικοκυρεμένα και αποτελεσματικά» ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση των σχεδόν 100 αθλητριών και αθλητών, όλων των αθλημάτων, που διέμεναν στους ξενώνες του ΕΑΚΝ Αγ. Κοσμά, όπως τόνισε ο Υφυπουργός Αθλητισμού στην εκδήλωση της κοπής της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας του ΕΑΚΝ Αγίου Κοσμά.

Ο κ. Αυγενάκης επισήμανε πως «παρέλαβαν τα κλειδιά για τα επιπλωμένα διαμερίσματά τους, που εξασφάλισε η Lamda Development και ενέκρινε επιτροπή όπου συμμετείχαν και Ολυμπιονίκες μας (βάσει της συμφωνίας που έχουμε συνάψει και τηρείται απόλυτα ώστε καμίας ομοσπονδίας, κανενός σωματείου και κανενός αθλητή μας να μην διαταραχθεί στο ελάχιστο η δραστηριότητα).

Τα νέα «σπίτια» τους βρίσκονται τόσο προς τα βόρεια, όσο και στα νότια προάστια, πολύ κοντά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αναλόγως που συνεχίζει να προπονείται ο καθένας τους (ΟΑΚΑ, Ολυμπιακό Χωριό και Άγιο Κοσμά)».

Επιπλέον, υπογράμμισε για ακόμη μία φορά ότι «το 2023 είναι μια χρονιά μετεξέλιξης του ΕΑΚΝ Αγίου Κοσμά, καθώς όχι μόνο δεν καταργείται -όπως πολλές φορές έχω τονίσει- αλλά μετεξελίσσεται και θα συνεχίσει να προσφέρει ακόμα περισσότερα στην αθλητική οικογένεια της χώρας μας».

Αναλυτικά ο Λευτέρης Αυγενάκης ανέφερε στο ποστ που έκανε στο Facebook:

Στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας του Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Νεότητας Αγίου Κοσμά ΝΠΔΔ, που το 2023 είναι μια χρονιά μετεξέλιξης του, καθώς όχι μόνο δεν καταργείται -όπως πολλές φορές έχω τονίσει- αλλά μετεξελίσσεται και θα συνεχίσει να προσφέρει ακόμα περισσότερα στην αθλητική οικογένεια της χώρας μας.

Ήδη, με απόλυτη συνέπεια, νοικοκυρεμένα και αποτελεσματικά, ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση των σχεδόν 100 αθλητριών και αθλητών, όλων των αθλημάτων, που διέμεναν στους ξενώνες του ΕΑΚΝ Αγ. Κοσμά.

Παρέλαβαν τα κλειδιά για τα επιπλωμένα διαμερίσματά τους, που εξασφάλισε η Lamda Development και ενέκρινε επιτροπή όπου συμμετείχαν και Ολυμπιονίκες μας (βάσει της συμφωνίας που έχουμε συνάψει και τηρείται απόλυτα ώστε καμίας ομοσπονδίας, κανενός σωματείου και κανενός αθλητή μας να μην διαταραχθεί στο ελάχιστο η δραστηριότητα).

Τα νέα «σπίτια» τους βρίσκονται τόσο προς τα βόρεια, όσο και στα νότια προάστια, πολύ κοντά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αναλόγως που συνεχίζει να προπονείται ο καθένας τους (ΟΑΚΑ, Ολυμπιακό Χωριό και Άγιο Κοσμά).

Η χαρά για όλ’ αυτά, αλλά και για τα καλύτερα που έρχονται, διακρινόταν πεντακάθαρα στα πρόσωπα της Επιτροπής Διοίκησης: Της προέδρου #Μερόπη_Μοσχογιάννη, του αντιπροέδρου Γιάννη Παπαδημητρίου, του γενικού γραμματέα Κωνσταντίνου Δάνδολου, των Ολυμπιονικών μας Georgia ellinaki (ταμίας), Chryssi Biskitzi (έφορος), Pavlos Kagialis (μέλος), αλλά και στους εργαζομένους, όπως ο Ολυμπιονίκης πολίστας μας Πέτρος – Στέφανος Σάντα. Ο πρόεδρός του Συλλόγου Εργαζομένων, Μηνάς Χατζηϊωάννου, ήταν μάλιστα και ο μεγάλος τυχερός με το φλουρί!

Καλή χρονιά σε όλους!

Ο αθλητισμός μας αλλάζει! Πάει μπροστά, πιο δυνατά, πιο ψηλά!

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πάουλα Μπαντόσα για Τσιτσιπά: «Ήταν πολλές οι τοξικές στιγμές» – Νέες αιχμές πριν το Wimbledon

Ένα χρόνο μετά τον χωρισμό τους, η ένταση γύρω από

Ο Μπράνκου Μπαντιό έρχεται στον Παναθηναϊκό για τη θωράκιση της περιφέρειας

Με γρήγορες και μεθοδικές κινήσεις συνεχίζεται ο σχεδιασμός της επόμενης

Απόστολος Φούσιας: Κατέθεσε έγγραφη πρόταση για αναβάθμιση Δημοτικού Σταδίου Νεάπολης Δήμου Μονεμβασίας – «Ενα διαχρονικό αίτημα να εξελιχθεί σε κοινή επιτυχία»

Ο ανεξάρτητος σύμβουλος Δήμου Μονεμβασίας Απόστολος Φούσιας κατέθεσε έγγραφη πρόταση

Σε δημοπρασία η μπάλα από το «χέρι του Θεού» του Ντιέγκο Μαραντόνα με εκκίνηση 2,5 εκ. δολάρια

Το Άγιο Δισκοπότηρο των ποδοσφαιρικών συλλεκτικών αντικειμένων, η θρυλική μπάλα

Ολυμπιακός: Στο τιμόνι των ερυθρολεύκων μέχρι το 2029 ο Γιώργος Μπαρτζώκας

Ιστορική επέκταση συνεργασίας για τα επόμενα τρία χρόνια ανακοίνωσε η