Ο Πύρρος Δήμας «λύγισε» για τον θάνατο του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστάσιου: «Ήμασταν τυχεροί που τον είχαμε»

25 Ιανουαρίου 2025, 16:11
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Σε κλάματα ξέσπασε ο Πύρρος Δήμας μιλώντας το πρωί του Σαββάτου για τον θάνατο του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστάσιου, ο οποίος «έφυγε» σήμερα σε ηλικία 96 χρόνων.

Ο Ολυμπιονίκης της άρσης βαρών σε τηλεφωνική επικοινωνία του με την εκπομπή «Καλημέρα» μίλησε για το έργο που άφησε πίσω του ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος, χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά του.

«Ήμασταν πολύ τυχεροί που τον είχαμε», είπε αρχικά, βαθιά συγκινημένος, ο Πύρρος Δήμας και συνέχισε:

«Μεγάλη απώλεια για τον ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου και την Αλβανία. Έκανε μεγάλο έργο, ήταν δίπλα στους ανήμπορους, στους ανθρώπους που είχαν ανάγκη».

«Ήταν ενωτικός. Ήταν πάντα δίπλα μας, βοήθησε τα σχολεία μας, τα νοσοκομεία μας, τους ανθρώπους μας. Θυμάμαι ότι μετά από κάθε Ολυμπιάδα, μου έστελνε ένα χειρόγραφο “συγχαρητήρια”», σχολίασε ακόμη.

«Ήταν δικός μας άνθρωπος, έτσι μας είχε όλους, ήταν πάντα δίπλα μας. Με το που άνοιξα τα μάτια μου, ήταν το πρώτο πράγμα που άκουσα, είναι δύσκολο. Ήμασταν πολύ τυχεροί που τον είχαμε», κατέληξε ο Πύρρος Δήμας.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ιστορική επιστροφή: Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ξανά στον Παναθηναϊκό – «Η φλόγα μέσα μου είναι ζωντανή, πάμε για το 8ο»

Η μεγαλύτερη επιστροφή στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ είναι πλέον

Μουντιαλικός χαμός στα αποδυτήρια: Ο Βασιλιάς και η Βασίλισσα της Ολλανδίας χόρεψαν με τους παίκτες του Κουρασάο για τον ιστορικό τους βαθμό

Μια από τις πιο όμορφες, αυθόρμητες και απόλυτα «ποδοσφαιρικές» στιγμές

Viral στο Μεξικό η πρώην δήμαρχος Σάντρα Κουέβας: Οι έξαλλες «Μουντιαλικές» εμφανίσεις και η απάντηση για το ντεκολτέ της

Η πρώην δήμαρχος στο Μεξικό, Σάντρα Κουέβας, αποτελεί το απόλυτο

Πυροδότησε την μεγάλη βόμβα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος – Ανακοίνωσε την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έριξε την μεγάλη βόμβα, καθώς ο διοικητικός

Τζέικομπ Νίστρουπ στην επίσημη παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό: «Να “χτίσουμε” όροφο όροφο – Ξέρω να φτιάχνω νικήτριες ομάδες»

Σίγουρος πως θα μπορέσει να πετύχει στο έργο του στον