Μία από τις πιο σπουδαίες μεταγραφές της σύγχρονης ιστορίας του ολοκλήρωσε ο Άρης Betsson, ο οποίος πυροδότησε τη «βόμβα» που ετοίμαζε εδώ και καιρό, ανακοινώνοντας την απόκτηση του Κεμ Μπιρτς. Ο θηριώδης Καναδός σέντερ, με σπουδαία θητεία στα γήπεδα του NBA και αποδεδειγμένη εμπειρία στο κορυφαίο ευρωπαϊκό επίπεδο, έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να αποτελέσει το απόλυτο σημείο αναφοράς στη ρακέτα των «κιτρινόμαυρων» με συμβόλαιο συνεργασίας έως το 2028.
Ο έμπειρος ψηλός θα αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες ατραξιόν της ομάδας του Βασίλη Σπανούλη, με τον οποίο μάλιστα γνωρίζονται άριστα, καθώς υπήρξαν συμπαίκτες στον Ολυμπιακό τη σεζόν 2016-17. Η ποιότητα και οι παραστάσεις του 33χρονου άσου αναμένεται να δώσουν πολύτιμες λύσεις στις εγχώριες διοργανώσεις αλλά και στο EuroCup.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Άρης Betsson:
Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson ανακοινώνει την απόκτηση του Khem Birch έως το 2028.
Ο Καναδός Khem Birch είναι γεννηθείς στις 28 Σεπτεμβρίου του 1992 και με ύψος 2.06μ. αγωνίζεται στη θέση του σέντερ.
Ο νέος αθλητής του ΑΡΗ Betsson ξεκίνησε την κολεγιακή καριέρα του το 2011 στο University of Pittsburgh. Το 2012 μετακόμισε στο UNLV και τους Runnin’ Rebels, όπου στην πρώτη χρονιά ήταν εκ των κορυφαίων στην περιφέρειά του σε ριμπάουντ (10.2) και κοψίματα (3.8).
Το 2014, μετά από ένα σύντομο πέρασμα από τους Miami Heat, αγωνίστηκε στη θυγατρική τους, Sioux Falls Skyforce, με 11.1 πόντους, 9.5 ριμπάουντ, 1.2 ασίστ και 1.8 κοψίματα ανά αγώνα.
Το 2015 έκανε το πρώτο υπερατλαντικό ταξίδι του για λογαριασμό της τουρκικής Usak Sportif, όπου μέτρησε 10.5 πόντους, 9.1 ριμπάουντ και 1.3 κοψίματα.
Το 2016-17 έπαιξε στον Ολυμπιακό, όντας συμπαίκτης του νυν προπονητή του, Βασίλη Σπανούλη, με 7.3 πόντους, 5.6 ριμπάουντ και 1 κόψιμο στη Euroleague. Το καλοκαίρι του 2017 διέκοψε το συμβόλαιό του για να αγωνιστεί στο ΝΒΑ.
Από το 2017 έως το 2021, ο Birch αγωνίστηκε στους Orlando Magic. Προς το τέλος της σεζόν 2020-21 υπέγραψε στους Toronto Raptors, όπου σε 19 αγώνες είχε 11.9 πόντους, 7.6 ριμπάουντ, 1.8 ασίστ, 1.2 κοψίματα. Παρέμεινε στους Καναδούς έως το 2023.
Το 2024 επέστρεψε στην Ευρώπη για λογαριασμό της Girona και το 2024 υπέγραψε στη Fenerbahce. Με την τουρκική ομάδα κατέκτησε τη Euroleague το 2025, δύο νταμπλ, το 2025 και το 2026, ένα Super Cup το 2025, ενώ το 2025 ήταν ο MVP της τελικής σειράς των τουρκικών πλέι οφ.


