Κυρ. Μητσοτάκης για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου από την Κατερίνα Στεφανίδη: Μας έκανες υπερήφανους!

11 Ιουνίου 2024, 9:00
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την εξής ανάρτηση για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου από την Κατερίνα Στεφανίδη στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου στη Ρώμη:

«Θερμά συγχαρητήρια στην Κατερίνα Στεφανίδη για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Ρώμης! Κατερίνα μας κάνεις για ακόμα μία φορά όλους υπερήφανους!

Σε ευχαριστούμε».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μουντιάλ 2026: Τρομερό ξέσπασμα του προέδρου της Νότιας Κορέας κατά του ομοσπονδιακού προπονητή – Τον χαρακτήρισε «ανίκανο» 

Ο πρόωρος αποκλεισμός της Νότιας Κορέας από το Παγκόσμιο Κύπελλο

Ράλι Ακρόπολις: Νικητής ο Οζιέ, δράμα για Νεβίλ στην προτελευταία ειδική

Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Ράλι Ακρόπολις και

Βαρύ πένθος στον Ολυμπιακό: «Έφυγε» η Κανέλλα Χρυσονίδου

  Σε βαρύ πένθος «βυθίστηκε» η οικογένεια του Ολυμπιακού, καθώς

Μουντιάλ 2026: Αυτά είναι τα ζευγάρια της φάσης των «32» και ο δρόμος προς τον τελικό του Νιου Τζέρσεϊ (pic)

Ολοκληρώθηκε η φάση των ομίλων του 23ου Παγκοσμίου Κυπέλλου και

Πάουλα Μπαντόσα για Τσιτσιπά: «Ήταν πολλές οι τοξικές στιγμές» – Νέες αιχμές πριν το Wimbledon

Ένα χρόνο μετά τον χωρισμό τους, η ένταση γύρω από