Η μεγαλύτερη επιστροφή στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ είναι πλέον γεγονός. Ο «Μύθος» του Παναθηναϊκού, Ζέλικο Ομπράντοβιτς, παρουσιάστηκε επίσημα για τη δεύτερη θητεία του στον πάγκο του «τριφυλλιού», σε μια συνέντευξη Τύπου γεμάτη έντονη συγκίνηση, αναμνήσεις αλλά και τεράστιες προσδοκίες για το μέλλον.
Έχοντας στο πλευρό του τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο – ο οποίος γιόρταζε τα γενέθλιά του – ο εμβληματικός «Ζοτς» γνώρισε την αποθέωση από εκατοντάδες οπαδούς που κατέκλυσαν το ΟΑΚΑ για να τον υποδεχθούν ξανά στο «σπίτι» του.
Δ. Γιαννακόπουλος: «Αυτό είναι μεγαλύτερο και από ένα Ευρωπαϊκό»
Η ημέρα χαρακτηρίστηκε ιστορική από τον διοικητικό ηγέτη των «πρασίνων», ο οποίος τόνισε ότι η επιστροφή του Σέρβου τεχνικού αποτελούσε χρέος προς την ιστορία του συλλόγου και τον κόσμο του:
«Είναι μια από τις πιο ιστορικές μέρες στον σύλλογο. Όπως είπα στον Ζοτς χθες το βράδυ, βλέποντας τη χαρά του κόσμου, αυτό είναι μεγαλύτερο και από ένα Ευρωπαϊκό. Δεν είναι δώρο για τα γενέθλιά μου, είναι υποχρέωση προς τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Για μένα αυτή η ιδέα δεν έφυγε ποτέ, πάντα πίστευα ότι ο Ζέλικο πρέπει να επιστρέψει».
«Υπάρχει ακόμα η φλόγα μέσα μου – Εύκολο το κίνητρο στον Παναθηναϊκό»
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς εμφανίστηκε βαθύτατα συγκινημένος, ξεκαθαρίζοντας όμως ότι δεν έρχεται για να ζήσει με τις δάφνες του παρελθόντος, αλλά για να χτίσει το παρόν και το αύριο της ομάδας στο ανανεωμένο ΟΑΚΑ.
«Το νέο γήπεδο είναι κάτι σπέσιαλ. Το θέμα είναι ότι μέσα μου υπάρχει αυτή η φλόγα να είμαι προπονητής. Είναι εύκολο το κίνητρο εδώ, ξέρω τα πάντα, ξέρω τους ανθρώπους. Το παρελθόν είναι ωραίο και σημαντικό, αλλά κυρίως πρέπει να ζούμε το σήμερα και το αύριο. Πρέπει να φτιάξουμε κάποια πράγματα και να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας», δήλωσε ο Σέρβος τεχνικός, αποκαλύπτοντας ότι η σκέψη ωρίμασε τις τελευταίες ημέρες, μετά από ένα ταξίδι και μια ανοιχτή συζήτηση που είχε με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Η επικοινωνία με τον Σλούκα και το «κάλεσμα» στον Αλβέρτη
Ο «Ζοτς» ρωτήθηκε για τις πρώτες του κινήσεις όσον αφορά το ρόστερ και τους παλιούς του γνώριμους, αποκαλύπτοντας την επαφή που είχε με τον αρχηγό του Παναθηναϊκού:
Κώστας Σλούκας: «Μίλησα χθες με τον Σλούκα που είναι στη Χαλκιδική. Θα τον συναντήσω, όπως και όλους τους παίκτες. Τον Κώστα τον ξέρω καλά (σ.σ. από τη κοινή τους θητεία στη Φενέρμπαχτσε), όλα θα είναι εύκολα».
Ματίας Λεσόρ: «Με τον Ματίας δεν πρόλαβα ακόμα να μιλήσω, χρειάζομαι λίγο χρόνο».
Φήμες για Διαμαντίδη – Μπατίστ: «Ξέρω ότι υπάρχουν φήμες στο διαδίκτυο. Δεν είναι η ζωή μου αυτή να απαντάω κάθε μέρα. Θα ενημερωθεί πρώτα ο πρόεδρος. Τώρα δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για ονόματα». Από την πλευρά του, ο Δ. Γιαννακόπουλος συμπλήρωσε πως για τα «ιερά τέρατα» της ιστορίας του ΠΑΟ, οι πόρτες είναι πάντα ανοιχτές.
Η πιο χαρακτηριστική στιγμή της συνέντευξης Τύπου, πάντως, ήταν όταν ο Ομπράντοβιτς γύρισε το βλέμμα του και είπε στα ελληνικά: «Κύριε Αλβέρτη, είστε έτοιμος να δουλέψουμε;», γνωρίζοντας την αποθέωση.
Στόχος η κορυφή της Ευρώπης: «Θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ»
Σε ερώτηση για το αν κοιτάζουν τον αιώνιο αντίπαλο ή τη Ρεάλ Μαδρίτης (η οποία προηγείται σε κατακτήσεις), ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έθεσε τον πήχη στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο: «Δεν κοιτάμε τι κάνει ο μεγάλος αντίπαλος. Για τη Ρεάλ θα λέτε. Έχασε στον τελικό. Θέλουμε να την περάσουμε στους τίτλους. Βεβαίως και θέλουμε να το κάνουμε. Ο Θεός είναι εδώ και ελπίζουμε μια μέρα να την περάσουμε».
Όσο για τον ίδιο τον Ομπράντοβιτς, αν και απέφυγε να μιλήσει για προσωπικά ρεκόρ (καθώς ψάχνει τη 10η προσωπική του Euroleague), έστειλε το δικό του ξεκάθαρο μήνυμα: «Θα είμαστε πολύ χαρούμενοι αν ο Παναθηναϊκός πάρει και την 8η Euroleague. Αυτό το κλαμπ θέλει πάντα να είναι το καλύτερο».
Δείτε φωτογραφίες:
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα















