Δίπλα στους αθλητές στο Χειμερινό Κύπελλο Ρίψεων  ο Αυγενάκης (ΦΩΤΟ)

5 Μαρτίου 2022, 20:02
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη σήμερα στο Ηράκλειο Κρήτης το Χειμερινό Κύπελλο Ρίψεων, με τη δράση να «μοιράζεται» σε Παγκρήτιο στάδιο και Στάδιο Ελευθερίας.

Το παρών στο Στάδιο Ελευθερίας έδωσε και  ο υφυπουργός αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.

«Συνεχής η στήριξή μας για περαιτέρω ανάπτυξη» έγραψε σε ανάρτηση του.

Δείτε φωτογραφίες

Μπορεί να είναι εικόνα 6 άτομα, άτομα που στέκονται και εξωτερικοί χώροι
Μπορεί να είναι εικόνα 7 άτομα, άτομα που στέκονται, άτομα που κάθονται και εξωτερικοί χώροι

Μπορεί να είναι εικόνα 6 άτομα και άτομα που στέκονται

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πάουλα Μπαντόσα για Τσιτσιπά: «Ήταν πολλές οι τοξικές στιγμές» – Νέες αιχμές πριν το Wimbledon

Ένα χρόνο μετά τον χωρισμό τους, η ένταση γύρω από

Ο Μπράνκου Μπαντιό έρχεται στον Παναθηναϊκό για τη θωράκιση της περιφέρειας

Με γρήγορες και μεθοδικές κινήσεις συνεχίζεται ο σχεδιασμός της επόμενης

Απόστολος Φούσιας: Κατέθεσε έγγραφη πρόταση για αναβάθμιση Δημοτικού Σταδίου Νεάπολης Δήμου Μονεμβασίας – «Ενα διαχρονικό αίτημα να εξελιχθεί σε κοινή επιτυχία»

Ο ανεξάρτητος σύμβουλος Δήμου Μονεμβασίας Απόστολος Φούσιας κατέθεσε έγγραφη πρόταση

Σε δημοπρασία η μπάλα από το «χέρι του Θεού» του Ντιέγκο Μαραντόνα με εκκίνηση 2,5 εκ. δολάρια

Το Άγιο Δισκοπότηρο των ποδοσφαιρικών συλλεκτικών αντικειμένων, η θρυλική μπάλα

Ολυμπιακός: Στο τιμόνι των ερυθρολεύκων μέχρι το 2029 ο Γιώργος Μπαρτζώκας

Ιστορική επέκταση συνεργασίας για τα επόμενα τρία χρόνια ανακοίνωσε η