Χωρίς κόσμο ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας

14 Μαΐου 2024, 13:55
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Χωρίς την παρουσία φιλάθλων θα διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Άρη, το Σάββατο 25 Μαΐου (20:30).

Αυτό αποφασίστηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε επί τούτω στην ΕΠΟ, με συμμετέχοντες την Ομοσπονδία, τους δύο φιναλίστ, την Ελληνική Αστυνομία και την ΔΕΑΒ.

Κάθε μία από τις ομάδες θα πάρει από 30 προσκλήσεις, άλλες τόσες η ΕΠΟ κι αυτό σημαίνει ότι στο Πανθεσσαλικό στάδιο θα βρεθούν μόλις 70 άτομα. Η Ομοσπονδία έχει ζητήσει από το υπουργείο Αθλητισμού να αυξηθούν οι προσκλήσεις σε συνολικά 300, οπότε απομένει η απόφαση του Γιάννη Βρούτση.

Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Άρης, Θόδωρος Καρυπίδης, έθεσε πρόταση να πληρώσουν από κοινού για την τοποθέτηση καμερών οι δύο ομάδες και ο δήμος Βόλου προκειμένου ο αγώνας να διεξαχθεί με θεατές, ωστόσο το χρονικό περιθώριο δεν επαρκεί και η ιδέα εγκαταλείφθηκε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ο Μπράνκου Μπαντιό έρχεται στον Παναθηναϊκό για τη θωράκιση της περιφέρειας

Με γρήγορες και μεθοδικές κινήσεις συνεχίζεται ο σχεδιασμός της επόμενης

Απόστολος Φούσιας: Κατέθεσε έγγραφη πρόταση για αναβάθμιση Δημοτικού Σταδίου Νεάπολης Δήμου Μονεμβασίας – «Ενα διαχρονικό αίτημα να εξελιχθεί σε κοινή επιτυχία»

Ο ανεξάρτητος σύμβουλος Δήμου Μονεμβασίας Απόστολος Φούσιας κατέθεσε έγγραφη πρόταση

Σε δημοπρασία η μπάλα από το «χέρι του Θεού» του Ντιέγκο Μαραντόνα με εκκίνηση 2,5 εκ. δολάρια

Το Άγιο Δισκοπότηρο των ποδοσφαιρικών συλλεκτικών αντικειμένων, η θρυλική μπάλα

Ολυμπιακός: Στο τιμόνι των ερυθρολεύκων μέχρι το 2029 ο Γιώργος Μπαρτζώκας

Ιστορική επέκταση συνεργασίας για τα επόμενα τρία χρόνια ανακοίνωσε η

3ο Piraeus Street Long Jump με τον Μίλτο Τεντόγλου στον Πειραιά στις 28 Ιουνίου 

Το MEGA News, πιστό στα μεγάλα αθλητικά ραντεβού, δίνει δυναμικό