Ανήλικη αθλήτρια κωπηλασίας κατήγγειλε προπονητή για σεξουαλική κακοποίηση!

26 Νοεμβρίου 2022, 22:30
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Μήνυση σε βάρος νεαρού προπονητή για ασέλγεια υπέβαλλε ανήλικη αθλήτρια όσο και οι γονείς της, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλθηκαν, η κακοποίηση φέρεται να είχε διάρκεια και να αφορά το διάστημα 2021-2022.

Ο προπονητής φέρεται να ασκούσε ψυχολογική πίεση και να εκτόξευε απειλές προς το νεαρό κορίτσι, προκειμένου να μην προβεί σε καταγγελία και αποκαλυφθούν οι πράξεις του.

Ωστόσο, η ανήλικη βρήκε τελικά τη δύναμη και εκμυστηρεύτηκε τα όσα βίωσε στους γονείς της, ενώ στη συνέχεια ενημερώθηκαν και οι διωκτικές αρχές.

To κορίτσι και οι γονείς του, με τη μήνυση τους, ζητούν να ασκηθεί ποινική δίωξη για κατάχρηση ανηλίκου σε ασέλγεια και για οποιοδήποτε άλλο αδίκημα ενδεχομένως προκύψει από την έρευνα.

Παράλληλα, έχει ήδη ενημερωθεί η ομοσπονδία του αθλήματος και η αστυνομία.

Δείτε το ρεπορτάζ του OPEN

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μουντιάλ 2026: Τρομερό ξέσπασμα του προέδρου της Νότιας Κορέας κατά του ομοσπονδιακού προπονητή – Τον χαρακτήρισε «ανίκανο» 

Ο πρόωρος αποκλεισμός της Νότιας Κορέας από το Παγκόσμιο Κύπελλο

Ράλι Ακρόπολις: Νικητής ο Οζιέ, δράμα για Νεβίλ στην προτελευταία ειδική

Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Ράλι Ακρόπολις και

Βαρύ πένθος στον Ολυμπιακό: «Έφυγε» η Κανέλλα Χρυσονίδου

  Σε βαρύ πένθος «βυθίστηκε» η οικογένεια του Ολυμπιακού, καθώς

Μουντιάλ 2026: Αυτά είναι τα ζευγάρια της φάσης των «32» και ο δρόμος προς τον τελικό του Νιου Τζέρσεϊ (pic)

Ολοκληρώθηκε η φάση των ομίλων του 23ου Παγκοσμίου Κυπέλλου και

Πάουλα Μπαντόσα για Τσιτσιπά: «Ήταν πολλές οι τοξικές στιγμές» – Νέες αιχμές πριν το Wimbledon

Ένα χρόνο μετά τον χωρισμό τους, η ένταση γύρω από