Υπουργείο Εξωτερικών: Τη Δευτέρα (4/5) η συνάντηση του Γ. Γεραπετρίτη με τον Γερμανό ΥΠΕΞ

3 Μαΐου 2026, 12:50
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών, ο αρμόδιος υπουργός, Γιώργος Γεραπετρίτης, θα συναντηθεί, τη Δευτέρα 4 Μαΐου και ώρα 12:10 μ.μ., με τον ομόλογό του της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας Γιόχαν Βάντεφουλ, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στην Αθήνα.

Μετά τις διευρυμένες συνομιλίες μεταξύ των αντιπροσωπειών, θα ακολουθήσουν, στη 1:50 μ.μ., δηλώσεις των δύο υπουργών προς τον Τύπο.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Λαοθάλασσα στο Peñarrubia Lounge: Πάνω από 3.000 άνθρωποι στην εντυπωσιακή εκδήλωση του Τάκη Θεοδωρικάκου στο Καλαμάκι

Με πρωτοφανή επιτυχία και μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέλευση που ξεπέρασε

Μητσοτάκης από το στρατόπεδο Παπάγου: Προτεραιότητα η θωράκιση της χώρας απέναντι σε υβριδικές απειλές

Μήνυμα ότι η ασφάλεια της χώρας δεν κρίνεται πλέον μόνο

ΣΥΡΙΖΑ: Η Νέα Δημοκρατία είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο

Στο ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της