Υπογραφή σύμβασης για την κατασκευή αγωγού μεταφοράς νερού στον Αλμυρό Μαγνησίας

18 Σεπτεμβρίου 2024, 13:10
Χρόνος ανάγνωσης 6 λεπτά

Υπεγράφη, σήμερα, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η σύμβαση για την «Κατασκευή αγωγού μεταφοράς νερού από λιμνοδεξαμενή Ξεριά Αλμυρού Ν. Μαγνησίας», παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου, του Βουλευτή Μαγνησίας και Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστου Τριαντόπουλου, του Βουλευτή Μαγνησίας, Χρήστου Μπουκώρου και του Δημάρχου Αλμυρού, Δημήτριου Εσερίδη.

Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας:

«Ο αγωγός, συνολικού μήκους 5.133 μέτρων, θα εξυπηρετήσει 6.400 στρέμματα καλλιεργήσιμης γης, συνεισφέροντας στην ορθολογική διαχείριση των υδάτινων αποθεμάτων και στη βελτίωση της απόδοσης των καλλιεργειών. Η κατασκευή του αγωγού, προϋπολογισμού 3,5 εκατ. ευρώ, αποτελεί ζωτικής σημασίας παρέμβαση για την υποστήριξη του πρωτογενούς τομέα στη Μαγνησία, αναδεικνύοντας τη δέσμευση του Υπουργείου στην υλοποίηση έργων που ενισχύουν τις τοπικές κοινωνίες και την εθνική οικονομία».

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, τόνισε:

«Η υπογραφή της σύμβασης αποδεικνύει ότι παράλληλα με τα έργα για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας δρομολογούνται και έργα για την ανάπτυξή της. Έργα που συμβάλλουν στην ανασυγκρότηση της περιοχής, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Ο Ξεριάς είναι ένας ποταμός της Μαγνησίας, ο οποίος πριν από ένα χρόνο, βρέθηκε στην επικαιρότητα, λόγω των δύο πολύ σημαντικών καταστροφών που συνέβησαν στη ροή του. Σήμερα, με τη σύμβαση που υπογράφουμε, ο ποταμός Ξεριάς θα συμβάλει στην επίλυση ενός σημαντικού προβλήματος, της έλλειψης νερού που αντιμετωπίζει η Ευξεινούπολη, ένας οικισμός που βρίσκεται πολύ κοντά στον Αλμυρό.

Η κατασκευή του αγωγού καταδεικνύει το έμπρακτο ενδιαφέρον της Κυβέρνησης για μία περιοχή που, πριν από όχι πολύ καιρό, δοκιμάστηκε σκληρά».

Ο Βουλευτής Μαγνησίας και Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Τριαντόπουλος, ανέφερε:

«Μία σημαντική μέρα για τη Μαγνησία. Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο, το οποίο ξεκινά με τη σημερινή υπογραφή της σύμβασης του αγωγού, όπου θα μεταφέρεται το νερό. Αποτελεί το ένα από τα τρία μέρη ενός ολοκληρωμένου αρδευτικού έργου στην περιοχή του Αλμυρού. Να τονίσουμε ότι το έργο ξεκίνησε πριν από κάποια χρόνια, με ίδιους πόρους, ο Δήμος Αλμυρού, υπογραμμίζοντας την ιδιαίτερη σημασία του για την περιοχή».

Ο Βουλευτής Μαγνησίας, Χρήστος Μπουκώρος, σημείωσε:

«Κεφαλαιώδους σημασίας το έργο αυτό για τη Μαγνησία και ιδιαίτερα για την περιοχή του Αλμυρού, καθώς δίνει υπεραξία και λειτουργικότητα στο έργο της λιμνοδεξαμενής, που ήδη έχει κατασκευαστεί, κόστους άνω των 20 εκατ. ευρώ. Επίσης, το συγκεκριμένο έργο, από τότε που πέρασε στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επιταχύνθηκαν οι ρυθμοί και επιτέλους θα έχουμε την υλοποίησή του».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο