«Υποχρέωση να ενισχύσουμε το Εθνικό Σύστημα Υγείας» διαμηνύει ο Μητσοτάκης

21 Μαρτίου 2022, 11:11
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

«Είμαι ευτυχισμένος για τρεις λόγους: Γιατί είμαι πάλι πίσω στη δουλειά μετά την περιπέτειά μου με τον Covid, και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τα εμβόλια είναι αποτελεσματικά και είναι ασφαλή. Έχουμε υποχρέωση να ενισχύσουμε έτι περαιτέρω το Εθνικό Σύστημα Υγείας, να το κάνουμε πιο ανθεκτικό αλλά και να αναβαθμίσουμε την ποιότητα της φροντίδας».

Αυτό ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τον χαιρετισμό του, στα επίσημα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ποιότητα της Φροντίδας και την Ασφάλεια των Ασθενών, που έχει ιδρύσει στην Αθήνα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

«Η πανδημία ανέδειξε τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτημα του ΕΣΥ. Πρέπει να συνηθίσουμε να ζούμε με τον covid μακροπρόθεσμα. Θέλω να διασφαλίσω πως ανεξαρτήτως που ζει κάποιος στην Ελλάδα θα έχει ποιότητα στις ιατρικές υπηρεσίες. Τα παιδιά και οι έφηβοι είναι οι πλέον ευάλωτοι στην κοινωνία μας, η ψυχική τους υγεία είναι πολύ σημαντική, είναι σημαντικό να τους προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή φροντίδα σε ό,τι αφορά την ψυχική τους υγεία», σημείωσε ο πρωθυπουργός.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ν. Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό – Το νομοσχέδιο για την ισότητα αμοιβής ανδρών και γυναικών σε 11+1 ερωταπαντήσεις

Στη Βουλή κατατέθηκε το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εργασίας και

Δημήτρης Αβραμόπουλος για Qatargate: Όλη η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν θα απολογηθώ σε κανέναν

«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις» σημείωσε ο βουλευτής της

Στη Βουλή το νομοσχέδιο για ίσες αμοιβές ανδρών και γυναικών – Ποιοι εργαζόμενοι σε ΕΣΥ και ΕΚΑΒ μπαίνουν στα βαρέα και ανθυγιεινά

Την ερχόμενη Παρασκευή, 26 Ιουνίου, αρχίζει στην κοινοβουλευτική επιτροπή Κοινωνικών

Με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα θα συναντηθεί σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σήμερα στις 11:00 το πρωί θα

Κομισιόν για Qatargate: «Κανένα αίτημα από τις βελγικές Αρχές για άρση ασυλίας του Δ. Αβραμόπουλου»

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι δεν έχει λάβει κανένα αίτημα