ΥΠΑΑΤ: Διευκρίνιση για την υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων για κυριότητα αγροτεμαχίων μέσω ΚΑΕΚ

25 Φεβρουαρίου 2026, 18:35
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Σε σχέση με την υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων από τους αγρότες οι οποίες αποδεικνύουν την κυριότητα  αγροτεμαχίων μέσω ΚΑΕΚ από το ΥΠΑΑΤ διευκρινίστηκαν τα ακόλουθα:

1.Όπως έχει ήδη αποφασιστεί από την κυβέρνηση για ιδιοκτησίες κάτω των 20 στρεμμάτων δεν απαιτείται από τους αγρότες η υποβολή ΑΤΑΚ προκειμένου να λάβουν τις αντίστοιχες  ευρωπαϊκές επιδοτήσεις. Αρκεί η υποβολή ΚΑΕΚ.

2.Στις σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις δεν χρειάζεται η υποβολή ή η επανυποβολή ή η διόρθωση του σχετικού ΑΤΑΚ αν αυτό έχει υποβληθεί. Αρκεί μόνο το ΚΑΕΚ.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν πρέπει να ζητούν τίποτα παραπάνω από τους εν λόγω αγρότες.

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στο Λουξεμβούργο ο Σταύρος Παπασταύρου για τα Συμβούλια των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

Πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ για έργα ύδρευσης και αφαλάτωσης σε 9 νησιά από το ΥΠΕΝ

Υπεγράφη σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

Ο Κ. Μητσοτάκης στο Ellinikon Sports Park οδήγησε αγωνιστικό αυτοκίνητο στην υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το απόγευμα το Ellinikon Sports

Στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Στην ολομέλεια της Βουλής μεταφέρεται σήμερα Πέμπτη, η συζήτηση επί

Άδ. Γεωργιάδης: Απαντά στο ΠΑΣΟΚ για το «Σωτηρία» – «Το έργο που λένε ότι “απεντάχθηκε” εγκαινιάζεται σε λίγους μήνες»

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε σε αναφορές του ΠΑΣΟΚ