Βουλή: Την ερχόμενη Τετάρτη στην ολομέλεια η πρόταση του πρωθυπουργού για σύσταση διακομματικής για τα αγροτικά

15 Ιανουαρίου 2026, 11:50
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Την ερχόμενη Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου εισάγεται προς συζήτηση στην ολομέλεια της Βουλής η πρόταση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για τη σύσταση Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής, η οποία θα έχει ως αντικείμενο «τη μελέτη των προβλημάτων και την επεξεργασία προτάσεων για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα, στη βάση των σύγχρονων προκλήσεων και των διεθνών εξελίξεων».

Η πρόταση θα συζητηθεί με τη διαδικασία της γενικευμένης επερώτησης (σ.σ. θα μπορούν να εγγραφούν να μιλήσουν όσοι επιθυμούν) και θα ολοκληρωθεί σε μία συνεδρίαση.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η πρωτιά και ο σχηματισμός κυβέρνησης από την Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη

Τον στόχο του να κερδίσει την πρωτιά στις επόμενες εκλογές

Προσφυγή του Δημήτρη Αβραμόπουλου στον Άρειο Πάγο για την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης

Νομική μάχη για την ανατροπή των σε βάρος του δικαστικών

Αλεξάνδρα Σδούκου: Ο Τσίπρας αλλάζει υλικά, αλλά η συνταγή μένει ίδια

Στη σημασία της ολοκλήρωσης του κυβερνητικού έργου για το οποίο

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο σε Κρήτη και Ν. Αιγαίο έως 5,33 ευρώ το κιλό

Δέσμη επτά παρεμβάσεων για τη στήριξη των επαγγελματιών αλιέων ανακοίνωσε

Κύμα «φυγής» από την Ελπίδα για την Δημοκρατία – Νέα διπλή αποχώρηση από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού

Κύμα «φυγής» φαίνεται να έχει πιάσει τελευταία στελέχη της «Ελπίδα