Το τηλεφώνημα Μητσοτάκη στον Έλληνα Πρόξενο της Μαριούπολης

19 Μαρτίου 2022, 11:59
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε σήμερα με τον Γενικό Πρόξενο της Ελλάδας στη Μαριούπολη, Μανώλη Ανδρουλάκη, τον συνεχάρη για τη γενναιότητα που επέδειξε και τον ευχαρίστησε για τις υπηρεσίες που προσέφερε και για τον δημόσιο λόγο του.

Ο Πρωθυπουργός θα συναντηθεί με τον κ. Ανδρουλάκη τις επόμενες ημέρες.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κ. Μητσοτάκης: «Συνοδηγό σε αγωνιστικό θα επέλεγα τον Τσίπρα γιατί έχει κάνει τόσες πιρουέτες που με εμένα οδηγό δεν θα ζαλιζόταν»

Λίγο πριν την έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο Κυριάκος

Νίκος Παπαθανάσης: 62,7 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ για έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στη Νέα Μάκρη Αττικής

Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ.

Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος – Νότης Μηταράκης: «Η σκέψη να υπάρχουν αναπληρωτές βουλευτές είναι προβληματική»

Η σκέψη να υπάρχουν αναπληρωτές βουλευτές, οι οποίοι θα καταλαμβάνουν

ΝΔ: «Με τη δική σας εμπιστοσύνη, το είπαμε, το κάνουμε και συνεχίζουμε» – Βίντεο για τα 3 χρόνια από την εκλογική νίκη της 25ης Ιουνίου 2023

Τις βασικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες της προβάλλει η Νέα Δημοκρατία

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Ο εξωδικαστικός είναι η κυρίαρχη πολιτική για την συνολική ρύθμιση οφειλών – Βασικό εργαλείο για την προστασία της πρώτης κατοικίας»

Ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης μίλησε στην