Το τηλεφώνημα Μητσοτάκη σε Μισούστιν

22 Δεκεμβρίου 2021, 12:06
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρωθυπουργό της Ρωσικής Ομοσπονδίας Μιχαήλ Μισούστιν.
Η επικοινωνία των δύο ηγετών έγινε σε συνέχεια της συνάντησης του Πρωθυπουργού με τον Πρόεδρο της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλαντιμίρ Πούτιν στο Σότσι, στις 8 Δεκεμβρίου.
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, Μητσοτάκης και Μισούστιν συζήτησαν τη συνέχεια της διμερούς συνεργασίας στη βάση του Κοινού Προγράμματος Δράσεων Ελλάδας-Ρωσίας 2022-2024 που υιοθετήθηκε από τον Έλληνα Πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο της Ρωσικής Ομοσπονδίας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους τομείς της ενέργειας και του τουρισμού.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

O Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί αύριο 24/6 με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (24.6.2026) στις 11.00 το πρωί

Μ. Σχοινάς: Περισσότερη ευελιξία δεν μπορεί να σημαίνει λιγότερη Ευρώπη

Την ανάγκη διατήρησης μιας ισχυρής και πραγματικά κοινής Κοινής Αγροτικής

Λίνα Μενδώνη: «Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων είναι μια ζωντανή πραγματικότητα»

«Το Εθνικό Αρχείο Μνημείων δεν είναι πλέον όραμα ούτε είναι

H Όλγα Κεφαλογιάννη στο Jet2 Strategic Partner Forum

«Η μακροχρόνια επιτυχία και η ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού χτίζονται

Υπoυργείο Παιδείας: Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2026-2027

Νέες σχολικές μονάδες και ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και