Το τηλεφώνημα Μητσοτάκη με τον Διάδοχο του Θρόνου του Άμπου Ντάμπι

18 Μαρτίου 2022, 17:45
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Διάδοχο του Θρόνου του Άμπου Ντάμπι, Σεΐχη Mohammed bin Zayed Al Nahyan.
Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας επιβεβαιώθηκε ο στρατηγικός χαρακτήρας της συνεργασίας των δύο χωρών και η βούληση για περαιτέρω ανάπτυξη των διμερών σχέσεων σε μια σειρά από τομείς.
Ο Διάδοχος του Θρόνου του Άμπου Ντάμπι ευχήθηκε στον Πρωθυπουργό ταχεία ανάρρωση.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Στη Βουλή το νομοσχέδιο για ίσες αμοιβές ανδρών και γυναικών – Ποιοι εργαζόμενοι σε ΕΣΥ και ΕΚΑΒ μπαίνουν στα βαρέα και ανθυγιεινά

Την ερχόμενη Παρασκευή, 26 Ιουνίου, αρχίζει στην κοινοβουλευτική επιτροπή Κοινωνικών

Με τον ΠτΔ Κωνσταντίνο Τασούλα θα συναντηθεί σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σήμερα στις 11:00 το πρωί θα

Κομισιόν για Qatargate: «Κανένα αίτημα από τις βελγικές Αρχές για άρση ασυλίας του Δ. Αβραμόπουλου»

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι δεν έχει λάβει κανένα αίτημα

Νίκος Χαρδαλιάς: «Κανένας δεν θα μας τρομοκρατήσει»

Σκληρή και ξεκάθαρη απάντηση, σε υψηλούς τόνους, εξέδωσε ο Περιφερειάρχης

Στη Βουλή διαβιβάστηκε από το υπουργείο Δικαιοσύνης το αίτημα άρσης ασυλίας της βελγικής Δικαιοσύνης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο με αφορμή το Qatargate

Το αίτημα της βελγικής Δικαιοσύνης για άρση ασυλίας του πρώην