Το «ευχαριστώ» Μητσοτάκη στην αμερικανική Γερουσία για τη «σπουδαία μέρα»

16 Δεκεμβρίου 2021, 7:32
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, για την υπερψήφιση της αμυντικής συμφωνίας Ελλάδας-ΗΠΑ από την ολομέλεια της αμερικανικής Γερουσίας.

Μάλιστα, ο πρωθυπουργός με αλλεπάλληλες αναρτήσεις στο Twitter, ευχαρίστησε θερμά τόσο τον Μπομπ Μενέντεζ, όσο και τους υπόλοιπους Γερουσιαστές.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Μαρινάκης κατά Σαμαρά: «Δεν έχει λογική η ταύτιση Μητσοτάκη με Τσίπρα» – Την Πέμπτη οι ανακοινώσεις για τις κυβερνητικές αλλαγές

Απάντηση στις πρόσφατες παρεμβάσεις του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά έδωσε

ΣΥΡΙΖΑ: Η Πολιτική Γραμματεία ενέκρινε την πρόταση Φάμελλου για άνοιγμα στον Τσίπρα

Με δύο διαφορετικές πολιτικές προτάσεις απέναντι στην Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη

Κώστας Καραμανλής: «Με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη αποχαιρετώ τον Γιώργο Σουφλιά»

Με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη για τη φιλία του και τις

Συλλυπητήρια ανακοίνωση ΝΔ για την απώλεια του Γ. Σουφλιά

“Η οικογένεια της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη

Σιακαντάρης κόμμα Τσίπρα: Πολύ θετική η εισήγηση του Σωκράτη Φάμελλου για το εγχείρημα της ΕΛΑΣ

Με θετικά λόγια υποδέχθηκε την εισήγηση του Σωκράτη Φάμελλου, η