Τηλεφωνική επικοινωνία του Κυρ. Μητσοτάκη με τον Ινδό ομόλογό του Naredra Modi – Συζητήθηκαν η ενίσχυση της συνεργασίας σε επενδύσεις, τεχνολογία και άμυνα

19 Σεπτεμβρίου 2025, 10:20
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Τις προοπτικές εμβάθυνσης των διμερών σχέσεων, στη βάση της στρατηγικής εταιρικής σχέσης που υιοθέτησαν με κοινή δήλωσή τους κατά την επίσημη επίσκεψη του κ. Modi στην Αθήνα, τον Αύγουστο του 2023, συζήτησαν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρωθυπουργός της Ινδίας Narendra Modi σε τηλεφωνική επικοινωνία τους.

Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας συζητήθηκε επίσης και η προοπτική περαιτέρω ενίσχυσης της συνεργασίας, ιδιαίτερα στον τομέα των επενδύσεων, της τεχνολογίας και της άμυνας.

Ο πρωθυπουργός, τέλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι σύντομα δύο εταιρείες ξεκινούν απευθείας πτήσεις Ελλάδας – Ινδίας.

 

Συντακτική ομάδα Oknews

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κύμα «φυγής» από την Ελπίδα για την Δημοκρατία – Νέα διπλή αποχώρηση από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού

Κύμα «φυγής» φαίνεται να έχει πιάσει τελευταία στελέχη της «Ελπίδα

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο σε Κρήτη και Ν. Αιγαίο έως 5,33 ευρώ το κιλό

Δέσμη επτά παρεμβάσεων για τη στήριξη των επαγγελματιών αλιέων ανακοίνωσε

Προσφυγή του Δημήτρη Αβραμόπουλου στον Άρειο Πάγο για την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης

Νομική μάχη για την ανατροπή των σε βάρος του δικαστικών

Στο Λουξεμβούργο ο Σταύρος Παπασταύρου για τα Συμβούλια των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Ολοκληρώσαμε και παραδώσαμε οικισμό εργατικών κατοικιών στην Κυρακαλή Γρεβενών που εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια»

Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη