Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Στάρμερ: Συζήτησαν τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από την Ουκρανία – «Θετικό βήμα η πρόταση εκεχειρίας»

18 Μαρτίου 2025, 16:13
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρωθυπουργό του Ηνωμένου Βασιλείου sir Κιρ Στάρμερ.

Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνομιλίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από την Ουκρανία.

Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός επανέλαβε τη θέση της Ελλάδας υπέρ μιας δίκαιης και βιώσιμης ειρήνης στην Ουκρανία.

Τέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε ότι η αμερικανο-ουκρανική πρόταση για εκεχειρία 30 ημερών είναι ένα θετικό βήμα, τόνισε ότι η Ρωσία πρέπει να ανταποκριθεί και εξέφρασε την ελπίδα οι αμερικανικές και ευρωπαϊκές προσπάθειες να οδηγήσουν στην επίτευξη ειρήνης.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Κ. Κυρανάκης για την επίθεση στο σπίτι του Ν. Χαρδαλιά: “Δε μας εκφοβίζουν οι θρασύδειλοι τραμπούκοι”

Ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Κυρανάκης,

Κωστής Χατζηδάκης: «Η Νέα Δημοκρατία συνδυάζει το αίτημα της σταθερότητας με την εθνική ανανέωση» – Οι 4 άξονες του κοινωνικού προγράμματος

«Η Νέα Δημοκρατία μπορεί να συνδυάσει και το αίτημα της

Ανάσα σε χιλιάδες οφειλέτες με νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας για νόμο Κατσέλη – Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις – Ερωτήσεις και απαντήσεις

Ανάσα σε χιλιάδες οφειλέτες φέρνει η νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου

ΥΠΕΝ: Σε δημόσια διαβούλευση η Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα – Οι 3 πυλώνες για το μέλλον του νερού

Για πρώτη φορά, το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας – ΥΠΕΝ

Λαοθάλασσα στο Peñarrubia Lounge: Πάνω από 3.000 άνθρωποι στην εντυπωσιακή εκδήλωση του Τάκη Θεοδωρικάκου στο Καλαμάκι

Με πρωτοφανή επιτυχία και μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέλευση που ξεπέρασε