Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Νετανιάχου: Ποια θέματα συζητήθηκαν

11 Απριλίου 2025, 19:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου συνομίλησε σήμερα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Όπως αναφέρει το πρωθυπουργικό γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού, σε ανάρτησή του στο X, ο κ. Νετανιάχου ενημέρωσε τον κ. Μητσοτάκη για τη διπλωματική του επίσκεψη στην Ουάσιγκτον.

Οι δύο ηγέτες συζήτησαν την περιφερειακή κατάσταση και τα βήματα για την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ Ισραήλ και Ελλάδας, αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

ΥΠΕΞ: «Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας» για την απαγόρευση εισόδου στο Ισραήλ σε Έλληνες πολίτες

Με ανακοίνωσή του υπουργείο Εξωτερικών – ΥΠΕΞ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά

Όλγα Κεφαλογιάννη: Επαφές με τουριστικούς φορείς και εγκαίνια έκθεσης στην Σύρο

«Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός, τροφοδοτεί γόνιμα τη διεθνή απήχηση της

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα μιλήσει αύριο (22/6) στα εγκαίνια του κτηρίου Διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αύριο (22.6.2026) στις 19.00 θα μιλήσει

Άκης Σκέρτσος: Η σιωπηλή μεταρρύθμιση στο Κτηματολόγιο και η μάχη με τη διαφθορά των πολεοδομιών

Για τη «σιωπηλή μεταρρύθμιση στην οργάνωση του χώρου, των χρήσεων

Άσκηση για την αντιμετώπιση περιστατικού ενδοοικογενειακής βίας στη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛΑΣ παρουσία Χρυσοχοΐδη

Σαφές μήνυμα για την καθολική και αποτελεσματική αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής