Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με τον Βασιλιά της Ιορδανίας Αμπντάλα Β΄ – Στο επίκεντρο οι τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν

3 Μαρτίου 2026, 17:04
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο τηλεφωνική επικοινωνία με τον Βασιλιά της Ιορδανίας Abdullah II.

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν και στην ευρύτερη περιοχή. Ακόμη, οι δύο ηγέτες αντάλλαξαν απόψεις για την κατάσταση στον Λίβανο.

O Πρωθυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη να αποφευχθεί η περαιτέρω κλιμάκωση και εξέφρασε την εκτίμησή του για τον σταθεροποιητικό ρόλο που διαδραματίζει η Ιορδανία στην περιοχή.

 

Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ για έργα ύδρευσης και αφαλάτωσης σε 9 νησιά από το ΥΠΕΝ

Υπεγράφη σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

Ο Κ. Μητσοτάκης στο Ellinikon Sports Park οδήγησε αγωνιστικό αυτοκίνητο στην υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το απόγευμα το Ellinikon Sports

ΥΠΕΝ: 10 έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε 9 νησιωτικούς δήμους

Υπεγράφη σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

Σταύρος Καλαφάτης: “Η επένδυση στη γνώση δεν είναι πολυτέλεια είναι εθνική προτεραιότητα και εργαλείο ισχύος για τη χώρα μας”

“Η σημερινή τελετή υπογραφής του Μνημονίου Συναντίληψης και Συνεργασίας μεταξύ

Δημήτρης Μαρκόπουλος: Σήμερα είναι μια ημέρα ιστορική για τη διαχείριση του Ιδιωτικού Χρέους των Ελλήνων – Ημέρα δικαίωσης για πάνω από 100.000

«Η κυβέρνηση δεν “παίζει” ούτε “πετάει την μπάλα στην εξέδρα”