Θετικός στον κορωνοϊό ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

15 Ιουνίου 2022, 14:34
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε για δεύτερη φορά ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος Γεωργαντάς, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος στην προσωπική του σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

«Σήμερα διαγνώστηκα θετικός στην COVID-19, μετά από τον καθιερωμένο προληπτικό έλεγχο. Χάρη στον εμβολιασμό, έχω ήπια έως καθόλου συμπτώματα. Τις επόμενες ημέρες θα ασκώ τα καθήκοντά μου, από το σπίτι» αναφέρει στη ανάρτησή του ο κ. Γεωργαντάς και προσθέτει «Να προσέχετε και όσοι δεν έχετε ακόμη ολοκληρώσει τον εμβολιασμό σας, σας προτρέπω να το κάνετε σύντομα».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.


ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ευάγγελος Τουρνάς: «Θα ελέγξουμε τους Δήμους έναν προς έναν» – Καταγγελίες για καθυστερήσεις στην πυροπροστασία παρά τα κονδύλια

Σημαντικές καθυστερήσεις στην απορρόφηση και αξιοποίηση των κρατικών κονδυλίων για

ΠΑΣΟΚ προς Παύλο Μαρινάκη: Δεν καταδικάστηκαν για 1 email αλλά για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων

Για «κράτος λάφυρο στα χέρια του κόμματος και των πολιτικών

Παύλος Μαρινάκης: Η αντιπολίτευση πάνω σε ένα υπαρκτό, εισαγόμενο και πολύ μεγάλο πρόβλημα για κάθε νοικοκυριό, λαϊκίζει απίστευτα και γι’ αυτό έχει αυτή την τύχη στις δημοσκοπήσεις

«Το ερώτημα αυτό πρέπει να το απευθύνετε στον κ. Τσίπρα

Κώστας Τσουκαλάς κατά κόμματος Αλέξη Τσίπρα: Στο ζήτημα του ιδιωτικού χρέους δεν μπορείς να είσαι και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα

«Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βρει λύση που να συμφέρει

Θεσσαλονίκη: Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου – Εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το υπουργείο. Υποδομών και Μεταφορών

Σε λίγους μήνες ξεκινά η κατασκευή της οδού Πόντου καθώς