Θετικός στον κορωνοϊό ο Λευτέρης Αυγενάκης

15 Φεβρουαρίου 2022, 23:53
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης. Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτησή του στα social media.

«Το τεστ COVID19 βγήκε θετικό. Ήδη σε καραντίνα με ήπια συμπτώματα, καθότι τριπλά εμβολιασμένος, αλλά συνεχίζουμε εντατικά τις ετοιμασίες σ/ν για οπαδική βία. Και αν δεν έχετε ακόμα θωρακιστεί, εμβολιαστείτε άμεσα. Προστατεύστε τον εαυτό σας, τους αγαπημένους και όλους γύρω σας», ανέφερε στο μήνυμα του στο twitter ο υφυπουργός Αθλητισμού.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία με την ανακοίνωση παραίτησης του Αλεξάνταρ Βούτσιτς

Ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις δρομολογούνται στη Σερβία, καθώς ο πρόεδρος της

Σδούκου σε Τσουκαλά: Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη στο ΠΑΣΟΚ

Η εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, έστρεψε τα

Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ ανοίγει τη διαφορά – Άνοδος στο 29,4% και πρωτιά Μητσοτάκη στην καταλληλότητα

    Ανεβαίνει στα ποσοστά η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με

Θανάσης Κοντογεώργης: Μέτρο σύγκρισης για εμάς είναι η προσδοκία των Ελλήνων για μια καλύτερη πατρίδα, όχι η περίοδος Τσίπρα

«Για μας βασικός ‘αντίπαλος’ είναι οι προκλήσεις που έχουμε, και

Επίσκεψη κλιμακίου Νέας Δημοκρατίας στην Κορινθία υπό τον Μαργαρίτη Σχοινά: «Η Νέα Δημοκρατία η πιο αξιόπιστη πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας – Μόνη μας έγνοια τα προβλήματα του τόπου»

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο