Θετικός στον κορωνοϊό ο Γερουλάνος

23 Φεβρουαρίου 2022, 10:45
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετικός στον κορωνοϊό διεγνώσθη ο Παύλος γερουλάνος, όπως έκανε ο ίδιος γνωστό ,με μια ανάρτηση στο twitter.

Όπως αναφέρει ο ίδιος έχει ήπια συμπτώματα και θα παραμείνει στο σπίτι όσο χρειαστεί. «Είμαι τριπλά εμβολιασμένος και δεν ανησυχώ. Να είστε όλοι καλά», αναφέρει ο πρώην υπουργός και στέλεχος του ΚΙΝΑΛ.

Φίλες και φίλοι, διαγνώστηκα σήμερα με κορωνοϊό, έχω ήπια συμπτώματα και θα παραμείνω στο σπίτι όσο χρειαστεί. Είμαι τριπλά εμβολιασμένος και δεν ανησυχώ. Να είστε όλοι καλά.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Λαοθάλασσα στο Peñarrubia Lounge: Πάνω από 3.000 άνθρωποι στην εντυπωσιακή εκδήλωση του Τάκη Θεοδωρικάκου στο Καλαμάκι

Με πρωτοφανή επιτυχία και μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέλευση που ξεπέρασε

Μητσοτάκης από το στρατόπεδο Παπάγου: Προτεραιότητα η θωράκιση της χώρας απέναντι σε υβριδικές απειλές

Μήνυμα ότι η ασφάλεια της χώρας δεν κρίνεται πλέον μόνο

ΣΥΡΙΖΑ: Η Νέα Δημοκρατία είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο

Στο ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της