Θετικός στον κορωνοϊό ο Χαράλαμπος Αθανασίου

11 Μαρτίου 2022, 9:15
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής Λέσβου της ΝΔ, Χαράλαμπος Αθανασίου και, όπως ο ίδιος ανακοίνωσε με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, νοσεί με ήπια συμπτώματα.

 «Αγαπητές φίλες και φίλοι, σας ενημερώνω πως σήμερα υποβλήθηκα σε rapid τεστ Covid-19,το αποτέλεσμα του οποίου έδειξε ότι είμαι θετικός. Έχω ήπια συμπτώματα και είμαι σε συνεχή επικοινωνία με τον γιατρό μου ακολουθώντας τις δέουσες ιατρικές συστάσεις και οδηγίες. Καλή δύναμη και υγεία σε όλες και όλους σας», έγραψε χθες σε ανάρτησή του.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Λαοθάλασσα στο Peñarrubia Lounge: Πάνω από 3.000 άνθρωποι στην εντυπωσιακή εκδήλωση του Τάκη Θεοδωρικάκου στο Καλαμάκι

Με πρωτοφανή επιτυχία και μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέλευση που ξεπέρασε

Μητσοτάκης από το στρατόπεδο Παπάγου: Προτεραιότητα η θωράκιση της χώρας απέναντι σε υβριδικές απειλές

Μήνυμα ότι η ασφάλεια της χώρας δεν κρίνεται πλέον μόνο

ΣΥΡΙΖΑ: Η Νέα Δημοκρατία είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο

Στο ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

Δείτε live την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Στο παρακάτω link θα μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του

Το πρόγραμμα των επισκέψεων κλιμακίων της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο

Στην Πελοπόννησο συνεχίζονται αυτήν την εβδομάδα οι επισκέψεις κλιμακίων της