«Θέλουμε η Εκκλησία να εκμεταλλεύεται την ακίνητη περιουσία της» δηλώνει μετά τις υπογραφές στο Σχιστό ο Μητσοτάκης

14 Σεπτεμβρίου 2022, 14:20
Χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Το μήνυμα ότι «θέλουμε η Εκκλησία να μπορεί να έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλεύεται την ακίνητη περιουσία της και μέσα από τα έσοδα από αυτήν την ακίνητη περιουσία, να μπορεί να στηρίζει το εξαιρετικά πλούσιο και σημαντικό κοινωφελές της έργο» έστειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Σχιστό για την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ της Εκκλησίας της Ελλάδος και του ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση Κτήματος που ανήκει στην Εκκλησιαστική Κεντρική Υπηρεσία Οικονομικών της Εκκλησίας (ΕΚΥΟ).

Όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου, «σήμερα Μακαριότατε, κάνουμε αυτό το σημαντικό πρώτο βήμα προκειμένου να γίνει πράξη ένα όραμα το οποίο είχατε και το οποίο πολλές φορές είχαμε τη δυνατότητα να συζητήσουμε. Το όραμα αυτό έγκειται στη δυνατότητα της Εκκλησίας να μπορέσει επιτέλους να αξιοποιήσει επ΄ ωφελεία ολόκληρου του ελληνικού λαού την ακίνητη περιουσία που της έχει απομείνει».

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Γ. Κώτσηρας: Θεσπίζουμε ένα ασφαλέστερο πλαίσιο χρήσης των ηλεκτρικών πατινιών – Τι προβλέπουν οι νέες ρυθμίσεις

Νέες ρυθμίσεις για την ασφαλή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών -όπως

Βουλή: Ολοκληρώθηκε η πρώτη επεξεργασία του νομοσχεδίου για ίση αμοιβή μεταξύ ανδρών και γυναικών και ένταξη υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα

Ολοκληρώθηκε στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, η πρώτη επεξεργασία

Χρ. Δήμας: Ξεκινά η δημοπράτηση του πρότυπου σχολικού γυμναστηρίου, στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας

Προσθήκη Γυμναστηρίου στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας-Γιαννιτσάνικα, ανακοίνωσε ο υπουργός

Πηγές ΥΠΕΝ: Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Πακέτο για τα Ευρωπαϊκά Δίκτυα Ενέργειας της ΕΕ – Στο επίκεντρο οι διασυνδέσεις και η ενεργειακή ασφάλεια

Εγκρίθηκε σήμερα από το Συμβούλιο Υπουργών Ενέργειας της ΕΕ στο

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τέλος ο β’ γύρος στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές

Υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης