«Θα πάμε στις εκλογές με το ίδιο σχήμα» είπε ο Μητσοτάκης στους υπουργούς!

24 Ιουλίου 2022, 19:40
Ανάγνωση σε 1 λεπτό

Μετά τη δέσμευση του πρωθυπουργού ότι θα εξαντλήσει την τετραετία το Μέγαρο Μαξίμου βάζει τώρα στο «συρτάρι» και στα σενάρια περί ανασχηματισμού.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθάρισε ότι μπροστά σε έναν δύσκολο χειμώνα οι υπουργοί πρέπει να μείνουν αφοσιωμένοι στο έργο τους.

«Δεν έχω πρόθεση να κάνω κανένα ανασχηματισμό. Θα πάμε στις εκλογές με το ίδιο σχήμα. Ξέρουμε ότι ο χειμώνας θα είναι δύσκολος. Ο κόσμος έχει ανάγκη από σταθερότητα» φέρεται να είπε.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Γ. Κώτσηρας: Θεσπίζουμε ένα ασφαλέστερο πλαίσιο χρήσης των ηλεκτρικών πατινιών – Τι προβλέπουν οι νέες ρυθμίσεις

Νέες ρυθμίσεις για την ασφαλή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών -όπως

Βουλή: Ολοκληρώθηκε η πρώτη επεξεργασία του νομοσχεδίου για ίση αμοιβή μεταξύ ανδρών και γυναικών και ένταξη υγειονομικών στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα

Ολοκληρώθηκε στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, η πρώτη επεξεργασία

Χρ. Δήμας: Ξεκινά η δημοπράτηση του πρότυπου σχολικού γυμναστηρίου, στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας

Προσθήκη Γυμναστηρίου στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας-Γιαννιτσάνικα, ανακοίνωσε ο υπουργός

Πηγές ΥΠΕΝ: Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Πακέτο για τα Ευρωπαϊκά Δίκτυα Ενέργειας της ΕΕ – Στο επίκεντρο οι διασυνδέσεις και η ενεργειακή ασφάλεια

Εγκρίθηκε σήμερα από το Συμβούλιο Υπουργών Ενέργειας της ΕΕ στο

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τέλος ο β’ γύρος στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές

Υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης